Jump to content

Onurgumus

Junior Member
  • Content Count

    20
  • Donations

    0.00 GBP 
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Onurgumus

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. evet dostum bunu denedim ancak bütün saldırıları kaybediyor herolarım da olmadığı için sürekli düşüyorum ve istediğim kara iksiri bulamıyorum
  2. Madenci denedim ama hiç verim alamadım sadece 1 köşeden saldırı yapıyor 4 köşeden saldırı yapan insancıl ejder csv var mı acaba
  3. Başlıkta belirttiğim gibi insancıl 4 kenardan ölü köy saldırısı için csv var mı kimsede?? Ejder elektro bebek ejder ya da dev okçu falan
  4. Onurgumus

    BAN!!

    Haftanın 5 günü bot açıktı çok Hard kullanıyordum 😁 Şuan yine koydum 2 hesabı insancıl yaptım biraz
  5. Onurgumus

    BAN!!

    Standart saldırı 4 köşe eşit full ejder saldırı şekli inşaatçı üssü de aktifti hepsi aynıydı
  6. Onurgumus

    BAN!!

    2 tane 13 1 tane 11 Bb hesabı botta kullanıyordum 1 saat önce 11 Bb hesabım ban yedi arkadaşlar dikkatli olmanızı tavsiye ediyorum hesapları bottan kaldırdım şuan
  7. sitedeki bluestack rooted versiyonunu indirdim kurulum kısmında kalıyor yükleniyor diyo 1 saattir ama yüklenipa çılmadı sorun nedir acaba
  8. Hocam Clan savaşı için csv var mı
  9. Onurgumus

    CSV

    Hocam klan savaşında ki saldırıları insancıl csv kullansak nasıl olur deneyen var mı?
  10. Onurgumus

    CSV

    Hocam riskli derken nasıl bi risk taşıyor onu anlamadım kupa kasarken de aynı riski taşıyor mu? Rakip tarafından report edilirsek mi ban yeriz yoksa sistem tarafından mı?
  11. Onurgumus

    CSV

    Hocam th 13 için csv dosyası var mı kupa kasmak için Bir de bu csv dosyasını klan savaşında ve ya mücadele savaşında kullanabilir miyim?
×
×
  • Create New...