Jump to content
Sign in to follow this  
Meysam

How to making attack csv files / چطور یک اسکریپت حمله بسازم

Recommended Posts

 

آموزش ساخت اسکریپت حمله 

 

این آموزش برگرفته از آموزش اصلی با زبان انگلیسی هستش که در اینجا میتونید مشاهده کنید 

با تشکر از @zengzeng

این آموزش یک آموزش پروژه محور نیست که در آخر شما یک فایل ساخته باشید ، صرفا تمام اجزا توضیح داده میشه 

شما میتونید با نگاه کردن به فایل های اتک موجود تمام اجزاشون رو بشناسید و با کمی تمرین فایل مخصوص خودتون رو ایجاد کنید

توجه: این ویژگی فعلا در مرحله بتا قرار داره و صد درصد کامل نیست برای همین توصیه میشه فقط کاربرایی شروع به ساخت و ویرایش اسکریپت ها بکنن که دانش خوبی در مورد ربات و کارکردش دارن ، به هیچ وجه به کاربرای تازه کار توصیه نمیشه شروع به نوشتن اسکریپت بکنن هرچند با کمی هوش و تجربه میتونید به راحتی فایل های اتک ها رو ویرایش و برای خودتون بهینه کنید

تقریبا خیلی از اتک ها با اسکریپت تست شده اما هنوز تمامی اتک ها و حالت ها روی اسکریپت ها تست نشده پس اگر به مشکل و باگی خوردید میتونید بعد از روشن کردن حالت دیباگ ربات که آموزشش در پست اول تاپیک انگلیسی هست لاگ مربوطه رو بدید و جواب خودتون رو بگیرید

ممکنه در آینده تغییراتی در این ویژگی یا ربات انجام بشه و باعث بشه اسکریپت های قبلی روی ورژن جدید به درستی کار نکن پس بهتره  اگر فایل اتکی درست کردید توی قسمت نت یا همون توضیحات فایلتون بگید که این اسکریپت مربوط به کدوم ورژن از ربات هستش 

 

بدون حرف اضافی بریم سراغ آموزش اصلی 

1. NOTE

در قسمت اول هر فایل اتک شما باید مقداری توضیحات به فایل اضافه کنید این توضیحات شامل نام سازنده ، نوع اتک ، تعداد نیروهای مورد نیاز و شرح مختصری از چگونگی کار فایل مورد نظر هستش
برای مثال کد مورد زیر رو در نظر بگیرید 
 

NOTE  |Author: Sardo - ver. 1.0 - 07.01.2016

NOTE  |

NOTE  |Attack: Gi-Barch, 3 sides, Dark Elixir Attack.

NOTE  |Make these Troops: 8-10 Giants, Barb 40%, Arch 60%, Minions optional

NOTE  |Will drop Barb, Arch, All Heroes, CC and use Rage spell if enabled from GUI

 
وقتی کاربری این فایل سی اس وی رو در قسمت اتک ها انتخاب کنه نوشته های بالا به شکل زیر نمایش داده خواهند شد
WYoBQCV.png
 

2. SIDE

این مرحله یکی از مهمترین قسمت هاست چون به ربات خواهید گفت از کدوم سمت اتک بزنه و کدوم طرف رو به عنوان طرف اصلی انتخاب کنه برای مثال میتونید بگید از یک سمت خاص فقط اتک بزنه یا فقط از سمت تان هال اتک بزنه یا از سمت مخزن دارک ، انتخاب این جهت ها به دو صورت هستش
دستور مربوط به مشخص کردن جهت به صورت زیر خواهد بود 
      |EXTR. GOLD |EXTR.ELIXIR|EXTR. DARK |DEPO. GOLD |DEPO.ELIXIR|DEPO. DARK |TOWNHALL   |FORCED SIDE|
SIDE  |           |           |           |           |           |           |           |           |
حالت اول : میتونید جهت اصلی رو مشخص کنید و ربات رو مجبور کنید فقط از همون طرف اتک رو شروع کنه  
دقت کنید گفتم اتک رو شروع کنه حالا دیگه بستگی به فایلتون و دستورات داره که اتک یک طرفه باشه دو طرفه باشه یا چهار جهت رو پوشش بده ما توی این قسمت فقط داریم جهت اصلی رو مشخص میکنیم
با نوشتن هر کدوم از این جهات یا حالت رندم در زیر فورس ساید میتونید ربات رو مجبور کنید از این حالت استفاده کنه
 
RANDOM رندم و شانسی
TOP-LEFT بالا چپ
TOP-RIGHTبالا راست
BOTTOM-LEFT پایین چپ
BOTTOM-RIGHT پایین راست
 

مثال :

      |EXTR. GOLD |EXTR.ELIXIR|EXTR. DARK |DEPO. GOLD |DEPO.ELIXIR|DEPO. DARK |TOWNHALL   |FORCED SIDE|
SIDE  |           |           |           |           |           |           |           |TOP-RIGHT  |

-------------------------------------------------------------

حالت دوم : شما میتونید با ارزش گذاری و قرار دادن عددهایی زیر هر ساختمون مشخص کنید ربات جهتی رو برای شروع حمله در نظر بگیره که ساختمون  یا ساختمون های خاصی در اونجا هستن ، هر عدد نشون دهنده این هستش که هر کدوم از اون ساختمانهای به خصوص چقدر ارزش داره

 برای مثال شما میتونید عدد تان هال رو زیاد بدید تا ربات همیشه از نزدیکترین جا به تان هال حمله رو شروع کنه یا میتونید مخزن دارک و حتی ایگل رو مشخص کنید

دقت کنید که اون عدد به هر ساحتمان داده میشه مثلا اگر شیش تا معدن اکسیر در یک طرف باشه و شما عدد 2 رو به اکسیر ساز ها داده باشید امتیاز اون طرف 12 میشه

اما چون فقط یک تان هال داریم اگر عدد رو 10 بدید همون ده حساب میشه

طریقه کار ربات به این صورت هستش که اول ساختمان ها رو شناسایی میکنه و مجموع امتیازات هر طرف رو در نظر میگیره بعد طرفی که امتیاز بیشتری رو داشته باشه جهت اصلی حمله میشه

برای مثال من در دستور زیر مقدار ارزش رو برای هر معدن اکسیر و گلد یک گذاشتم و به دریل ها عدد دو رو دادم ، برای مخزن ها یا همون دپوهای گلد و اکسیر ارزشی قائل نشدم اما برای مخزن دارک پنج امتیاز ارزش قائل شدم و در آخر تان هال با سه امتیاز 

      |EXTR. GOLD |EXTR.ELIXIR|EXTR. DARK |DEPO. GOLD |DEPO.ELIXIR|DEPO. DARK |TOWNHALL   |FORCED SIDE|
SIDE  |1          |1          |2          |0          |0          |5          |3          |           |

حالا فرض کنید ما چهار اکسیر ساز و یک دریل در یک طرف داشته باشیم اونوقت امتیاز مجموع اون چهار اکسیر ساز میشه 4 و با 2 امتیاز دریل جمع میشه پس امتیاز اون طرف میشه 6 در اینجا دیگه ربات از طرف مخزن دارک که نمره 5 داره اتک نمیزنه و اون جهتی که 6 امتیاز گرفت به عنوان جهت اصلی انتخاب میشه حالا ممکنه نزدیک اون مخزن دارک باشه ممکنه نباشه

 

3. MAKE

 
فرآیند انداختن نیروها در ربات دو قسمت داره ، در قسمت اول شما یک سری بردار و نقاط فرضی روی این بردار برای ربات مشخص میکنید و بهش میگید میتونه توی این نقاط نیرو پیاده کنه دقت کنید ما توی این قسمت قرار نیست نیرو پیاده کنیم و صرفا داریم نقاطی که نیروها باید دراپ و یا همون خالی بشن رو مشخص میکنیم  و بعدا با دستور بعدی از این نقاط استفاده میکنیم
در زیر دستور ایجاد این بردار ها و نقاط روی بردار رو میبینید 
      |VECTOR_____|SIDE_______|DROP_POINTS|ADDTILES___|VERSUS_____|RANDOMX_PX_|RANDOMY_PX_|___________|
MAKE  |A          |FRONT-LEFT |10         |1          |INT-EXT    |0          |5          |           |vector for giant front left 
در ادامه میخوام تک تک قسمت های این دستورات رو براتون باز کنم شما میتونید از عکس زیر یا عکس های بعدی برای درک بهتر مطلب استفاده کنید 
 
Spoiler

kWWq9uZ.jpg

 

MAKE

از این دستور برای ایجاد وکتورها و ساخت نقاط  استفاده میشه پس هر وقت این دستور رو دیدید بدونید توی اون قسمت داره نقاط ریختن نیروها مشخص و ساخته میشه

 

VECTOR 

فکر کنم تعریف بردار رو همه میدونن و سر کلاس ریاضی هزار بار بردار کشیدن

وکتور یا بردار ها لیستی از همون نقاط هستند که نیروها میتونن توی اون نقاط پیدا بشن ، شما میتونید چندین وکتور ایجاد کنید و هرکدوم رو با یکی از حروف انگلیسی اسم گذاری کنید تا بعدا با این اسم ها ازش استفاده کنید  شرایط هر وکتور در ادامه مشخص میشه برای مثال جهت شماره گذاریش که از کدوم طرف شروع به شماره گذاری بکنه و تعداد شماره ها و غیره

 

SIDE

اگر خاطرتون باشه ما جهت اصلی شروع حمله یا همون مین ساید رو در قسمت قبل مشخص کردیم در این قسمت میخواییم وارد جزئیات بشیم و جهت های فرعی نقشه رو با توجه به اون مین ساید مشخص کنیم ، از دید ربات هر نقشه دارای هشت جهت های فرعی  هستش که همه این جهت ها با توجه به جهت اصلی تعیین میشن

 

Spoiler

جلوی نقشه حریف با توجه به مین ساید یا همون جهت اصلی انتخاب شده 

Front-Right

Front-Left

سمت راست نقشه حریف با توجه به مین ساید

Right-Front

Right-Back

سمت چپ نقشه حریف با توجه به مین ساید

Left-Front

Left-Back

پشت مپ حریف با توجه به مین ساید 

Back-Right

Back-Left

 

برای مثال اگر جهت اصلی پایین راست باشه جهت های فرعی مثل عکس سمت چپ هستش 

حالا اگر این جهت اصلی عوض شده باشه و روی یک مپ دیگه جهت اصلی بالا راست انتخاب شده باشه بقیه این جهت های فرعی هم با جهت اصلی میپرخن و به شکل سمت راست میشن

.

  Hide contents

attackdebug_2016-01-13_16.12.41_a1_720.jpgattackdebug_2016-01-13_16.12.41_a2_720.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

DROP_POINTS

 

خب تا اینجا ما یک بردار گذاشتیم توی یکی از جهت های فرعی حالا میخواییم بگیم روی این وکتور یا روی این بردار چنتا نقطه برای ریختن نیرو وجود داشته باشه برای مثال اگر این عدد یک باشه ربات نیروها رو توی یک نقطه از اون جهت پیاده میکنه اگر ده تا باشه میتونه توی هرکدوم از اون ده تا نیرو بریزه ، شما توی عکس اول میتونید ببینید که برای هر کدوم از هشت بردار فرعی تعداد ده نقطه یا همون دراپ پوینت برای ریختن نیروها ساخته شده 

که نیروها اونجا پیاده میشن

 

ADDTILES

 

عددی که زیر این مورد قرار میدید به ربات میگه نیروها یا اسپل ها چه تعداد کاشی از خط قرمز بازی که موقع حمله بهتون نشون میده فاصله داشته باشن

برای مثال توی عکس درک مفهومی که براتون گذاشتم قرمزها با 1+ عدد فاصله ایجاد شدن اما نقاط سبز با 2+ ایجاد شدن 

دقت کنید برای انداختن اسپل ها باید از اعداد منفی استفاده کنید تا اسپل داخل نقشه بیوفته

 

VERSUS

ای مورد دارای دوحالته 

INT-EXT

این مورد بدین معنی هستش که ربات نیروها رو از وسط نقشه به سمت گوشه ها پیاده میکنه یعنی مکان نقطه اول یا همون دراپ پوینت شماره 1 توی بردار مربوطه وسط نقشه هستش و مکان آخرین نقطه با شماره 10 گوشه مپ هستش به عکس مفهومی مراجه کنید تا شماره های یک تا ده رو ببینید

EXT-INT

این مورد دقیقا برعکس مورد بالا هستش یعنی دراپ پوینت ها از گوشه با شماره دراپ پوینت 1 شروع میشن و ربات از اونجا نیرو میریزه و در وسط نقشه در شماره دارپ پوینت 10 ریختن نیرو تموم میشه

 

RANDOMX_PX and RANDOMY_PX

عدد مربوط به این مورد به پیکسل هستش شما در حالت عادی دارید با رزولیشن 732*860 پیکسل شبیه ساز رو اجرا میکنید هر عددی زیر این مورد بدید به ربات یک بازه میده که چنتا پیکسل اینورتر یا اونور تر رو نسبت به دراپ پوینت انتخاب کنه مثلا اگر رندم ایکس رو بزارید 2 و رندم وای رو بزارید 3 ربات یک محدوده از 2- تا2+ برای محور ایکس ها و یک بازه 3- تا 3+ برای محود وای ها در نظر میگیره و به صورت رندم به همین میزان دراپ پوینت رو یک کوچولو جابجا میکنه ، زیاد بودن این عدد خوبه و باعث میشه اتک انسانی تر و بشه و تکراری نشه اما اگر خیلی زیادش کنید ممکنه ربات روی ناحیه قرمز تاچ کنه و نیرو پیاده نشه

بازم میگم این اعداد به پیکسل هستن نه کاشی ، یعنی خیلی کوچیک هستن 

 

4. DROP

از اینجا به بعد میخواییم از نقاطی که ساختیم استفاده کنیم و  و نیروها رو پیاده کنیم 

Drop

قبلا دستور میک رو داشتیم که برامون وکتورها و دراپ پوینت ها رو میساخت الان دستور دراپ رو داریم که به ربات میگه از اون نقاط و دستوراتش استفاده کنه و نیروها رو پیاده کنه پس هرجا دراپ رو دیدید بدونید اون بخش مربوط به خالی کردن نیروهاست

در زیر یک مثال از دستور دراپ رو به همراه مخلفاتش میبینید

      |VECTOR_____|INDEX______|QTY_X_VECT_|TROOPNAME__|DELAY_DROP_|DELAYCHANGE|SLEEPAFTER_|___________|
DROP  |A-B        |2          |1          |giant      |0          |0          |800-1200   |           |

VECTOR

وقتش شده که یک یا چنتا از وکتورهایی که با دستور میک ایجاد کردیم رو صدا کنیم اینجا فقط کافیه اسم دستور رو بیارید که اگر خاطرتون باشه اسم ها فقط یک حرف انگلیسی بودن 

اگر اینجا اسم یک وکتور رو بزارید ربات تمام دستورات توی این خطر رو برای اون وکتور خاص اجرا میکنه بعد میره خط بعدی

اگر چند بردار یا همون وکتور رو مشخص کنید ربات دستورات این خط رو به صورت همزمان روی هر چند برداری که گذاشته باشید انجام میده برای مثال توی دستور بالا نیروها همزمان توی دو بردار ای و بی خالی میشن

اگر اینجا نوشته بود ای تا دی اونوقت این خط دستور ریختن نیرو داره همزمان توی هر چهار بردار ای و بی و سی و دی اجرا میشه

 

INDEX

 اگر خاطرتون باشه ما موقع درست کردن وکتور ها تعداد دراپ پوینت ها رو هم مشخص کردیم و من برای مثال تعدادش رو 10 در نظر گرفتم ، اینجا به ربات میگید از کدوم شماره و دراپ پوینت ها استفاده کنه برای مثال اگر اینجا عدد 10-5 رو بزارید اونوقت ربات فقط از دراپ پوینت های 10-5 استفاده میکنه

پس شما باید بدونید اون وکتور از وسط به گوشه بوده یا از گوشه به وسط تا توی شماره گذاری ایندکس و انداختن نیرو دچار اشتباه نشید

 

QTY_X_VECT

تعداد نیروهایی که میخواهید روی هر بردار پیاده بشه مشخص میکنید برای مثال توی دستور بالا 1 نیرو همزمان در 2 بردارخالی میشه ، یعنی 1 نیرو در بردار ای و 1 نیرو در بردار بی به صورت همزمان پیاده میشن

اگر در این قسمت عددی مثل 4-2 رو بزارید ربات به صورت رندم عددی بین 2 و 4 رو انتخاب و همون تعداد نیرو رو روی هر بردار همزمان پیاده میکنه

 

TROOPNAME

کدوم نیرو پیاده بشه؟ باید اسمش رو به صورت خلاصه اینجا بزارید در اینجا ما جاینت رو گذاشتیم ، لیست نیروها به شکل زیر هستش 

 

Spoiler

 

سمت راست اسمی که دارن و سمت چپ اسمی که ربات میشناسه رو میبینید ، به تفاوت اسم مخفف  اسپل هیل و اسپل هیست دقت کنید

Barb -> Barbarian
Arch -> Archer
Giant -> Giant
Gobl -> Goblin
Wall -> Wall Breaker
Ball -> Balloon
Wiza -> Wizard
Heal -> Healer
Drag -> Dragon
Pekk -> Pekka
Mini -> Minion
Hogs -> Hog Rider
Valk -> Valkyrie
Gole -> Golem
Witc -> Witch
Lava -> Lava Hound
King -> Barbarian King
Queen -> Archer Queen
Warden -> Grand Warden
Castle -> Clan Castle
LSpell -> Lightning Spell
HSpell -> Heal Spell
RSpell -> Rage Spell
JSpell -> Jump Spell
FSpell -> Froze Spell
PSpell -> Poison Spell
ESpell -> Earthquake Spell
HaSpell -> Haste Spell

Recent troop/spelll additions:
Mine -> Miner
Bowl -> Bowler
BabyD -> BabyDragon
CSpell -> Clone Spell
SkSpell -> Skeleton Spell

 

 

 

 

موارد زیر از اینجا به بعد برای رندم کردن اتک در سرعت استفاده میشه

DELAY_DROP

در اینجا زمان یا یک بازه زمانی رو با علامت خط فاصله انتخاب میکنید تا ربات ضرباتش رو کنترل کنه و با سرعت کمتری ضربه بزنه به طور کلی موقعی استفاده میشه که شما میخوایید چندین نیرو رو فقط روی یک نقطه پیاده کنید

برای مثال فکر کنید فقط یک نقطه توی وکتور تعریف کردید و میخوایید اونجا 4 اسپل زلزله بندازید با استفاده از این قسمت به ربات میگید فاصله بین انداختن اسپل اول و دوم چند میلی ثانیه باشه

یا فکر کنید یک نقطه گذاشتید و قراره از اونجا 3 تا بولر خالی بشه بازم این عدد میشه فاصله بین انداختن بولر اول و دوم توی اون نقطه

 

DELAYCHANGE

دراپ پوینت ها رو که خاطرتون هست فکر کنید دارید تعداد 10 بربر  رو توی اون 10 دراپ پوینت پیاده میکنید عددی که اینجا مشخص میکنید فاصله بین افتادن هر بربر تا بربر بعدیش توی نقطه بعدی به میلی ثانیه  هستش برای مثال اگر اینجا بزنید 50 میلی ثانیه ربات بربر اول رو میندازه و 50 میلی ثانیه صبر میکنه بعد بربر دوم رو توی نقطه بعدی و همینطوری ادامه میده تا 10 بربر پیاده بشن 

 

SLEEPAFTER

اینجا هم میتونید عدد یا بازه بدید و به ربات بگید بعد از عملی شدن این خط چه مقداری به میلی ثانیه صبر کنه و بعد بره برای اجرای خط دستور بعدی

این بازه زمانی که مشخص میکنید برای انداختن اسپل ها خیلی مهمه گرچه میتونید از دستور ویت هم که در ادامه میگم استفاده کنید

برگردیم به مثالمون ما در اینجا به ربات گفتیم 0.8 ثانیه تا 1.2 ثانیه صبر کنه و بعد بره برای اجرای دستور خط بعدی ، یک جورایی این فاصله میشه فاصله زمانی بین تعویض نیروهاتون یا فاصله بین ریختن آخرین گروه نیرو تا انداختن اسپل

 

5. WAIT

این دستور خیلی ساده هستش و ساختار ساده ای داره برای مثال در دستور زیر به ربات گفتیم 300-100 میلی ثانیه کاری به اتک نداشته باشه ، ربات توی این تایم میره تنظیمات خروج از بازی رو یا گرفتن ستاره که توی قسمت اند بتل ربات هستش رو چک میکنه

البته اگر اونجا از این موارد استفاده و مشخص کرده باشید استفاده میشه ، اگر هیچ تنظیماتی برای خروج نزاشته باشید ربات هم میشینه همراه شما اتک رو میبینه و تخمه میشکنه تا این تایم تموم بشه و بره برای دستور بعدی

 

دستور به این شکله

WAIT  |100-300    |           |           |           |           |           |           |           |

 

6. RECALC

توی یک سی اس وی خوب نباید در آخر اتک نیرویی بمونه اما در هر صورت 

دستور ریکال به ربات فرمان میده لیست نیروها رو چک کنه و ببینه آیا نیرویی مونده که خالی نشده باشه یا نه ، دقت کنید اجرای این دستور یک کمی زمان میبره  و ممکنه چیزی در حدود 10 ثانیه طول بکشه پس اگر خواستید استفاده کنید حتما آخر اتک استفاده کنید یا وقتی استفاده کنید که نیازی نیست ربات کار خاصی بکنه ، این دستور هیچ کاری نمیکنه یعنی اگر این دستور رو بدید و  مشخص بشه نیرویی مونده باید یک دستوری برای ریختن  نیروهای باقیمونده بعد این دستور بنویسید

دستور به شکل زیر هستش خیلی ساده خیلی گشنگ 

RECALC|           |           |           |           |           |           |           |           |

 

:Pدر آخر جواب چند سوال تلفنی که بینندگان پرسیدن رو میزارم:P

 

هر ترکیبی دلم بخواد میتونم استفاده کنم؟

بله تقریبا همه ترکیب ها رو میتونید استفاده کنید اما باید به یک نکته دقت کنید ، ربات فقط 11 خونه اول نیروها رو توی اتک بار کلش میبینه یعنی اگر کینگ و کویین و کلن کستل باشن شما میتونید 8 خونه رو استفاده کنید حالا اگر بیایید 4 زلزله ببرید میتونید 7 خونه رو استفاده کنید اگر یک ریج و یک هیل ببرید باید 5 خونه رو استفاده کنید ، در کل 5 خونه برای بقیه نیروها میمونه حالا فکر کنید باید والبریکر گولم پکا و ویز هم ببرید پس قبل از ساخت خوب فکر کنید میخوایید چیکار کنید

اسپل کلن کستل رو میشه استفاده کرد مثلا سه تا زلزله ببرم و یکی توی کستل ؟

تا جایی که من میدونم اگر اسپل توی کلن کستل با اسپل توی ترکیبتون یکی باشه ربات نمیتونه بشناسدش و کلا بهتره به هم کلنی ها اعتماد نکنید و ترکیب خودتون رو کامل بزارید اما اگر مجبور شدید استفاده کنید و اسپل کستل برای مثال زلزله بود و خودتون هم زلزله داشتین باید از دستور ریکال استفاده کنید تا اون اسپل شناخته بشه یعنی اول 3 اسپل خودتون رو بندازید بعد ریکال بزنید تا اون اسپل کستل رو هم بشناسه ولی معمولن اسپل زلزله میره بیرون از اون تعداد 11 تا جای خالی سوال قبل

همه چیز درسته اما ربات اسپل رو نمیندازه ؟

تیک اسپل رو توی قسمت اتک اسکریپت نزدید ، حتما باید تیک های اسپل هایی که ربات قراره با اون سی اس وی مصرف کنه رو بزنید

میشه اسکریپت ها رو توی فرندلی چلنج استفاده و تست کرد ؟

بله بعضی مودها این امکان رو میدن و در قسمت انتخاب اسکریپت ، دکمه اتک وجود داره

در این موردی که میگم مطمئن نیستم  و هنوز شک دارم :  دقت کنید اگر اسکریپتتون استاندارد نباشه ممکنه توی اتک عادی جواب بده اما توی فرندلی چلنج قاطی کنه ، نمونه بارزش همین اتک گولم ویزی هستش که برای تان 9 استفاده کردم و تا چمپ رفتم ، اگر این اسکریپت رو توی فرندلی چلنج بزنید افتضاح میشه و فقط یک نیرو میندازه اما توی اتک واقعی مثل ساعت کار میکنه 

 اگر اسکریپت جاینت بارچی که روی خود ربات هست ، توی فرندلی چلنج استفاده کنید مثل ساعت کار میکنه و فرقی نداره اتک واقی باشه یا چلنج

توی مثال بالا همزمان روی دو بردار جاینت انداختید اما من میخوام فقط روی یک بردار بندازم بعد برم روی وکتور یا بردار بعدی ، این چه شکلی میشه؟

اگر میخوایید دستورات همزمان رو تکی تکی  اجرا کنید به این شکل هستش

DROP  |C-E        |1-5        |5-6        |barb       |0          |70         |800-1200   |           |Launch Barb

تبدیل میشه به

DROP  |C          |1-5        |5-6        |barb       |0          |70         |800-1200   |           |Launch Barb
DROP  |E          |1-5        |5-6        |barb       |0          |70         |800-1200   |           |Launch Barb

چطوری یک وقفه بین انجام عملیات بندازم ؟

داداچ همین الان اون بالا گفتم دستور ویت برای چیه و چه میکنه حواست نیستا ، به این صورت میشه بین دو دستور فاصله انداخت 

DROP  |C-E        |1-5        |5-6        |barb       |0          |70         |800-1200   |           |Launch Barb
WAIT  |2000-3000  |           |           |           |           |           |           |           |WAIT
DROP  |D-F        |7-10       |3-4        |barb       |0          |70         |800-1200   |           |Launch Barb

با سی اس وی میشه مثل حالت اسمارت نیروها رو نزدیک کالکتورها خالی کرد ؟

نه فقط میشه برای انتخاب جهت اصلی از معدنا استفاده کرد نمیشه نزدیکشون نیرو ریخت

میشه کاری کرد به نظر بیاد اتک کننده داره صفحه رو لمس میکنه و دستش میره و برمیگرده مثل اتک معمولی که میزنیم؟

مردی جوابت رو بخون:P

باید روی یک بردار فقط دوتا نقطه رو مشخص کنید که هی این دوتا عوض بشه و به نظر بیاد یکی داره نیرو میریزه

یا باید از یک طرف با خط دراپ بازی کنی و از طرف دیگه با ورسوس ها توی قسمت میک و وکتورها بازی کنید یعنی اول با یک وکتور که از داخل به بیرون هستش یک سری نیرو از وسط به بیرون بریزید بعد برعکس کنید و توی خط دستور دراپ بعدی از وکتوری استفاده کنید که همون مسیر رو برمیگرده و از بیرون به داخل هستش تا اینطوری نیروها رو از بیرون به داخل بریزید اما چون نیروی زیادی ریخته میشه برای اتک ها چند طرف همون اولی بهتره

میشه کاری کرد اسپل بیوفته روی نیروها ؟

بزارید یک چیز رو راحت بهتون بگم با فایل سی اس وی باید کاری کنید نیرو بیاد زیر اسپل چون هیچ راهی برای پیدا کردن نیروهای کم جون نیست

اکثر سی اس وی های افزایش کاپ میان یک تونل یا قیف درست میکنن یعنی ساختمون های چپ و راست جهت اصلی رو میزنن بعد از وسط نیروهای اصلی رو میریزن و اسپل هم همون وسط میوفته حالا چه نیرو رفته باشه چه نرفته باشه

پس اگر یک سی اس وی با اسپل استفاده میکنید حتما چندتا اتک بالا سرش باشید تا ببینید کار میده یا ن

توی بعضی مودها میشه سرعت اتک رو تعیین کرد ، سرعت استفاده از سی اس وی ها رو زیاد کنم؟ یا دست نزنم؟

جواب سادست بستگی به اتک داره

اگر اتک شما قراره از اسپل برای افزایش کاپ استفاده کنه ، زیاد کردن سرعتش باعث به هم خوردن زمان بندی ریختن نیروها میشه یعنی ممکنه در ابتدای اتک ربات تند تر یا کند تر نیرو بریزه اما وقتی نیرو پیاده شد دیگه سرعت تخریب نیروها دست شما نیست و تا بیاد کارش رو بکنه طول میکشه ، اما چون سرعت ربات شما دستکاری شده و سی اس وی رو تند تر یا کندتر اجرا میکنه پس زودتر یا دیرتر اسپل میندازه  و ممکنه نتیجه ای که میخواهید نگیرید و فکر کنید ربات یا فایل سی اس وی مشکل داره

توی اتک های بدون اسپل کلا دست خودتونه

اگر فایل اتکی درست کردید  و عالی جواب میداد ، میتونید اونو توی این قسمت با بقیه به اشتراک بزارید یا برید و از فایل های دیگران استفاده کنید 

https://mybot.run/forums/index.php?/forum/76-csv-attack-files

 

از اتاق فرمان اشاره میکنن وقتمون تمومه

Edited by Meysam
  • Like 4
  • Upvote 14

Share this post


Link to post
Share on other sites

با سلام تشکر آقا میثم

خیلی مفید بود تشکر

فقط یه مشکل دارم

من همه چی رو اوکی کردم ولی یه ردیف از اسپل ها خیلی گوشه هست ، هر کاری میکنم نمیشه که بیان داخل تر

 

برای این سه تا اسپل چه مختصاتی رو باید بدم ، یا تو همین محدوده باشن

ممنون میشم راهنمایی کنید

میخوام ردیف اول کلا اسپل سرعت بریزه

photo_2017_07_22_20_32_11.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

سلام

با تشکر از دوست عزیزی که این تاپیک رو ایجاد کردو یه خواهش از مدیران که چرا تاپیک به این خوبی پین نمیشه تو صفحه اول

 

 

ممنون

Edited by metalboy2005

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meysam

سلام من مشکلی دارم اینه که وقتی بخش

 

NOTE

رو مینویسم به عنوان مثال:

Author:Mohammadaminparsa

Lavaloon Script attack

به این صورت در ربات نشان داده میشه

Author:Mohammadaminparsa,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

و دیگه چیزی نشون نمیده!:-/

Edited by Mohammadaminparsa

Share this post


Link to post
Share on other sites

سلام.

ممنون از اینکه این توضیحات رو دادید خیلی کمک کننده هست ولی این موارد اصلا ترجمه و توضیح داده نشدن.

UPDATE:  v7.2+ capability - DROP on BUILDING
BUILDING gives ability for vector to be created that targets buildings.  There are two types of drop on building vectors that can be created. 
When DROP_POINTS = 1; the vector created is on location of building found via image search. 
When DROP_POINTS = 5; will create five (5) DROP locations that are near red line, at shortest distance to building specified on side of attack. 
If no target buildings are found on side of attack, building location will be randomly picked, usually on top half of base if more than one exists. 
With building target MAKE vectors; VERSUS, and RANDOM x,y values will be ignored. 
VERSUS needs to have valid entry in field: "EXT-INT", "INT-EXT", or "IGNORE". 
RANDOM can be empty and is ignored as the image find will create variability between attacks and we do not need to add more. 
ADDTILES is also ignored when using NEAR BUILDING target, but can be used with drop on building to move spells towards/away from attack troops coming to help them reach the building. 
Available BUILDINGS to target are: TOWNHALL, EAGLE, INFERNO, XBOW, WIZTOWER, MORTAR, AIRDEFENSE.

Here is summary for MAKE BUILDING:

  • MAKE  |VECTOR_____|SIDE_______|DROP_POINTS|ADDTILES___|VERSUS_____|RANDOMX_PX_|RANDOMY_PX_|BUILDING___|
          |A          |FRONT-LEFT |   1 or 5  |same=1 NA=5|IGNORE     |           |           |nameofBldg |

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/15/2018 at 1:59 AM, یه ایرانی said:

سلام.

ممنون از اینکه این توضیحات رو دادید خیلی کمک کننده هست ولی این موارد اصلا ترجمه و توضیح داده نشدن.

UPDATE:  v7.2+ capability - DROP on BUILDING
BUILDING gives ability for vector to be created that targets buildings.  There are two types of drop on building vectors that can be created. 
When DROP_POINTS = 1; the vector created is on location of building found via image search. 
When DROP_POINTS = 5; will create five (5) DROP locations that are near red line, at shortest distance to building specified on side of attack. 
If no target buildings are found on side of attack, building location will be randomly picked, usually on top half of base if more than one exists. 
With building target MAKE vectors; VERSUS, and RANDOM x,y values will be ignored. 
VERSUS needs to have valid entry in field: "EXT-INT", "INT-EXT", or "IGNORE". 
RANDOM can be empty and is ignored as the image find will create variability between attacks and we do not need to add more. 
ADDTILES is also ignored when using NEAR BUILDING target, but can be used with drop on building to move spells towards/away from attack troops coming to help them reach the building. 
Available BUILDINGS to target are: TOWNHALL, EAGLE, INFERNO, XBOW, WIZTOWER, MORTAR, AIRDEFENSE.

Here is summary for MAKE BUILDING:

  • MAKE  |VECTOR_____|SIDE_______|DROP_POINTS|ADDTILES___|VERSUS_____|RANDOMX_PX_|RANDOMY_PX_|BUILDING___|
          |A          |FRONT-LEFT |   1 or 5  |same=1 NA=5|IGNORE     |           |           |nameofBldg |

 

سلام دوست عزیز

فقط

BUILDING

توضیح داده نشده که اون برای اینه که ربات مثلا روی یه ساختمون یه اسپل بندازه اسکریپت دراگ الان لینک تایپیکشو میزارم برات اگه نگاه کنی بهش کاملا متوجه میشی

 

12 hours ago, Mohammadaminparsa said:

 

با تشکراز اینکه این تاپیک هم پین شد

سپاسگزارم

موفق باشید

On 2/12/2018 at 3:47 PM, Mohammadaminparsa said:

Meysam

سلام من مشکلی دارم اینه که وقتی بخش

 

NOTE

رو مینویسم به عنوان مثال:

Author:Mohammadaminparsa

Lavaloon Script attack

به این صورت در ربات نشان داده میشه

Author:Mohammadaminparsa,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

و دیگه چیزی نشون نمیده!:-/

احتمالا چون استمت خیلی بلنده توی ربات کامل دیده نمیشه فایلت رو بفرست برات یه نگاه بندازم

On 7/22/2017 at 8:57 PM, Amin2142 said:

با سلام تشکر آقا میثم

خیلی مفید بود تشکر

فقط یه مشکل دارم

من همه چی رو اوکی کردم ولی یه ردیف از اسپل ها خیلی گوشه هست ، هر کاری میکنم نمیشه که بیان داخل تر

 

برای این سه تا اسپل چه مختصاتی رو باید بدم ، یا تو همین محدوده باشن

ممنون میشم راهنمایی کنید

میخوام ردیف اول کلا اسپل سرعت بریزه

photo_2017_07_22_20_32_11.jpg

سلام چندتا اسپل سرعت دارید توی ردیف اول؟

توی عکس اسپل ریج هست سرعت نیست

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...