Jump to content
LadyBluee

CSV dosyaları nasıl oluşturulur ve nasıl kullanılır?

Recommended Posts

Kendi özel saldırı planlarınızı oluştura bilmek için *.csv uzantılı bir metin belgesine ihtiyacınız olucak. Bunun için NotePad++ programını bilgisayarınıza kurmalısınız. NotePad++ açdıkdan sonra CTRL+ALT+S basarak dosyası farklı kayd edeceksiniz. Farklı şekilde kayd edeceğiniz dosyaya bir isim verdikden sonra *.csv uzantısı ekliyeceksiniz. 

Spoiler

VDWvdR.png

 

Bir Hata bulursanız COCBot klasörüne gidin, MBR Global Varibles  üzerien sağ tıklayın, ardından "Edit with NotePad++" veya "NotePad++ ile düzenle" tıklayın, CTRL+F basıp $g_bDebugAttackCSV  aratın. FALSE yerine 1 olarak ayarlayın ve CTRL+S basarak kayd ediniz. Veya hata ayıklama bölümünden CSV Hata Ayıklama Modu varsa işaretleyin. Her iki hata ayıklama etkinleşdirme kılavuzunda, hata nedeni ayıklanmış dosya Profiles\01\Logs\debugAttackCSV.log isminde oluşacakdır. Bu hata ayıklama günlüğünü bizimle paylaşabilirsiniz. Bu bilgi olmadan bir hata belirtmek pekte faydalı olmaz.

Spoiler

PDJk6d.png

 

NOT:


Her oluşturduğunuz *.csv de saldırı stratejisi tanıtımı için Yazar isminizi, Asker ve Büyü sayısına, Güncelleme tarihine,  Kırmızı hatt burakılma moduna vs önemli not bilgilerininde belirtmelisiniz. Kısaca bu *.csv skriptiniz için tanıtım amaçlıdır. Biz bunu *.csv-nın metin başına aşağıdaki gibi kısaca not şeklinde uygularız.

NOTE  | 
- bu komutdan sonra, yukarıda saydığımız bilgileri ayrı-ayrı NOTE  | -dan sonra ekliyerek bilgi vericeksiniz.

 

NOTE  |Author: Z E C K v2.0 [04.09.2018]
NOTE  |             ★★★ TH 10-11-12 ★★★
NOTE  |
NOTE  |Train: 10 Dragons, Remaining Balloons,  4 Rage, 1 Clone - in CC 1 Haste + 2 Haste Or 1 Rage and Balloons
NOTE  |
NOTE  |       Script work on "EXTERNAL EDGES"

 

Gerekli bilgiler eklendikden sonra Botun Saldırı bölümündeki "CSV Skript"-niz aşağıdaki şekilde gözükecekdir.

Spoiler

WYoBQCV.png

 

2. SİDE

 

Bir sonraki adım hangi tarafdan saldıracağımızın komutunu bota vermek. Bu, alttaki komut ile yapılır:
 

      |EXTR. GOLD |EXTR.ELIXIR|EXTR. DARK |DEPO. GOLD |DEPO.ELIXIR|DEPO. DARK |TOWNHALL   |FORCED SIDE|___________|
SIDE  |0          |0          |0          |0          |0          |0          |15         |           |           |
      |EAGLE      |INFERNO    |XBOW       |WIZTOWER   |MORTAR     |AIRDEFENSE |GEMBOX     |GEMBOX     |           |
SIDEB |10         |5          |0          |0          |0          |0          |0          |0          |           |


Botdan sadece bir tarafdan saldırmasını istersek "FORCED SİDE" değerine aşağıdaki değerlerden bir tanesini verebilirsiniz.
 

RANDOM
TOP-LEFT
TOP-RIGHT
BOTTOM-LEFT
BOTTOM-RIGHT


Ayrıca bina isimlerinden birinin altına bir sayı koyarak belli bir yapıya/binaya hangi tarafdan saldırmasını isterseniz değer vererek; bota komut verebilirsiniz. Örneğin, EXTR.Gold altındaki yere 5 puan verirseniz her altın toplayıcısı 5 puan değer alır. Bot bina üzerinde o tarafı bulur ve o tarafa 5 puan ekler. Tüm binalar tespit edildiği zaman en yüksek puana sahip tarafa bot tarafından saldırı yapılacakdır.

 

      |EXTR. GOLD |EXTR.ELIXIR|EXTR. DARK |DEPO. GOLD |DEPO.ELIXIR|DEPO. DARK |TOWNHALL   |FORCED SIDE|___________|
SIDE  |5          |3          |0          |2          |0          |0          |0          |           |           |


Savunma binalarının eklenmesine olanak tanıyan SIDEB komutu da vardır. Şu anda sadece saldırı  puanını belirlemek için puan ekleyebileceğiniz savunma binası Taktik Avcı Uçağıdır.

 

      |EAGLE      |INFERNO    |XBOW       |WIZTOWER   |MORTAR     |AIRDEFENSE |GEMBOX     |GEMBOX     |
SIDEB |0          |0          |0          |0          |0          |0          |           |           |

Şu anda, GEMBOX'a saldırı yapılamaz.Gembox ilerdeki savunma binası için ayrılmıştır.;)

 

Güncelleme: V7.2 +, sürümdeki versiyonlarda puanlamada ek bina hedeflerinide  kullanabilirsiniz: INFERNO, XBOW, WIZTOWER, MORTAR, AIRDEFENSE 

Make(Yap) Komutu


Make - Bu komut asker bırakma komutu değildir. Bu komutla sadece asker ve büyü burakma konumlarını belirleriz. Make komutunu aşağıdaki örnekteki gibi kullanabilirsiniz.

 

      |VECTOR_____|SIDE_______|DROP_POINTS|ADDTILES___|VERSUS_____|RANDOMX_PX_|RANDOMY_PX_|BUILDING___|___________|
MAKE  |A          |FRONT-LEFT |10         |0          |EXT-INT    |0          |5          |           |           |
MAKE  |B          |FRONT-RIGHT|10         |0          |INT-EXT    |0          |5          |           |           |
MAKE  |Z          |FRONT-RIGHT|10         |0          |EXT-INT    |0          |5          |           |           |
MAKE  |K          |FRONT-LEFT |10         |0          |INT-EXT    |0          |5          |           |           |
MAKE  |C          |FRONT-LEFT |10         |-7         |INT-EXT    |0          |5          |           |           |
MAKE  |D          |FRONT-RIGHT|10         |-8         |INT-EXT    |0          |5          |           |           |
MAKE  |L          |FRONT-RIGHT|10         |-13        |INT-EXT    |0          |5          |           |           |
MAKE  |E          |FRONT-LEFT |10         |-17        |INT-EXT    |0          |5          |           |           |
MAKE  |F          |FRONT-RIGHT|10         |-18        |INT-EXT    |0          |5          |           |           |
MAKE  |H          |FRONT-RIGHT|10         |-24        |INT-EXT    |0          |5          |           |           |
MAKE  |M          |LEFT-FRONT |10         |0          |EXT-INT    |0          |5          |           |           |
MAKE  |N          |RIGHT-FRONT|10         |0          |EXT-INT    |0          |5          |           |           |

     

Make komutu için belirli yön kumandalarının isimlerini ve anlamını kısaca hatırlatalım:
 

  • FRONT-LEFT  -  ÖN-SOL
  • FRONT-RIGHT  -  ÖN-SAĞ
  • LEFT-FRONT  -  SOL-ÖN
  • LEFT-BACK  -  SOL-ARKA
  • RIGHT-FRONT  -  SAĞ-ÖN
  • RIGHT-BACK  -  SAĞ-ARKA
  • BACK-RİGHT  -  ARKA-SAĞ
  • BACK-LEFT  -  ARKA SOL

 

Spoiler

attackdebug_2016-01-13_16.12.41_a1_720.jpg


kWWq9uZ.jpg


 

  • VEKTOR :  Drop  hesaplama adıdır. Vectör askerleri bırakmak için saldırı komutunda kullanacağımız listedir.Her verdiğimiz make komutundaki saldırı yapıcağımız noktayı seçtiğimizde vektör kısmından harf veririz.İlerde DROP (Saldırı) komutu verirken buradaki verdiğimiz vektör harfini kullanarak saldırıcağımız yeri belirleriz.Alfabenin her harfi için vektör değeri verebilirsiniz.Birden fazla vektör değeri verebilirsiniz. 26'dan fazla vektör değerine ihtiyacınız varsa bunları tekrar kullanabilir aynı harfi birden fazla kez vektör oluştura bilirsiniz.;)
  • Side: Bu komutla hangi tarafdan saldırıcağınızı belirleriz. Aşağıdaki resimlerde, Side komutu tarafından belirlenen bölümü görüceksiniz , bu komutun altına aşağıda belirlenen RİGHT-BACK, FRONT-LEFTvs... gibi resimde gösteriyor, alanları belirleyerek askerleri bölümlerden gönderebilirsiniz.
    Spoiler

     

    • attackdebug_2016-01-13_16.12.41_a1_720.jpg

     

    DROP_POINTS : Bu komut  askerlerin farklı noktalardan bırakılma komutudur. 1  puan verirsek, tüm birlikler bir yerden burakılır. 2 puan verirsek, askerlerin dağıtımı için 2 nokta belirlenir. 10 Puan vererek bazen asker burakılmasında yaşanan hataları gidere bilirsiniz.

  • ADDTILES: Kırmızı çizgi mesafedir. Aşağıdaki ve Yukarıdaki Resimde, Kırmızı daireler 1 puanlı ADDTILES  burakma noktalarımızdır. Yeşil daireler 2 puanlı ADDTILES bırakma noktalarımızdır. Eğer büyüleri burakmak istiyorsanız, ADDTILES için negatif bir sayıya sahip bir vektör oluşturmanız gerekir. Mesala: -7,-8,-11,-13,-15,-17,-18,-22,-24.
  • Büyü bırakmak için drop point noktalarını belirlerken -2, -2.5 la çarpabilirsiniz.Direk nokta olmasada gidiceğiniz yola yakın bir yer bulmanıza yardımcı olabilir.

    VERSUS :  Asker burakma yönüdür. EXT-INT bot harita köşelerinden haritanın ortasına doğru asker burakmak için komutun altına yazarız.  İNT-EXT birlikleri haritanın ortasından haritanın köşelerine asker bırakmak için yazarız.
  • RANDOMX_PX ve RANDOMY_PX  rastgelelik komutudur. Eğer bu komuta rastgele 2 ve 3'lük bir değer verirsek, o zaman bot her birliği [droppointX-2, droppointY-3] ve [droppointX + 2, droppointY+3] arasında bırakır. Daha yüksek bir rasgelelik miktarı, botun daha insani görünmesine neden olabilir, ancak yanlışlıkla kırmızı alana düşme olasılığı daha yüksektir. Rasgele komutunu kullanırken çok yüksek değerler vermeyiniz. 1-1 değeri bile saldırının yönünü büyük ölçüde etkiler.
     
    Spoiler

    attackdebug_2016-01-13_16.12.41_a2_720.jpg


     
  • BUİLDİNG: Binaları hedef alan vektörlerin yaratılmasını sağlar. Oluşturulabilen bina vektörleri üzerinde iki tür komut vardır. 
    • DROP_POINTS = 1 olursa; oluşturulan bina görseli, görsel arama yoluyla bulunan binanın bulunduğu yerdedir. 
    • DROP_POINTS = 5 olduğunda; Saldırı tarafında belirtilen binaya en kısa mesafede, kırmızı hatta yakın beş (5) DROP yer açacaktır. 
  • Saldırı tarafında herhangi bir hedef bina bulunamazsa, bina yeri rastgele seçilir, genellikle birden fazla varsa en çok olan yer seçilir.
  • Hedef MAKE vektörleri oluştururken; VERSUS ve RANDOM x, y değerleri göz ardı edilecektir. 
    • VERSUS'un geçerli giriş alanına sahip olması gerekir: "EXT-INT", "INT-EXT" veya "IGNORE". 
    • RANDOM boş olabilir ve görüntü bulma saldırılar arasında değişkenlik yaratacağı için yok sayılır ve daha fazla eklememiz gerekmez. 
  • ADDTILES, NEAR BUILDING hedefini kullanırken göz ardı edilir, ancak binaya ulaşmak için gelen saldırı birliklerine doğru büyüleri hareket ettirmek için binaya şeklinde kullanılabilir. 
  • Hedefe ulaşmak için mevcut binalar şunlardır: TOWNHALL, EAGLE, INFERNO, XBOW, WIZTOWER, MORTAR, AIRDEFENSE
  • MAKE BUILDING komut örneği

  • MAKE  |VECTOR_____|SIDE_______|DROP_POINTS|ADDTILES___|VERSUS_____|RANDOMX_PX_|RANDOMY_PX_|BUILDING___|
          |A          |FRONT-LEFT |   1 or 5  |aynı=1 NA=5|IGNORE     |           |           |binanın ismi |

SIDE ,SIDEB, BUILDING komutlarını kullandığımızda bot saldırıcağı tarafı puanlamaya göre seçicektir.Size sadece nasıl saldırı yapacağını ayarlamak kalıyor.

4. Drop


        Drop asker bırakma komutlarıdır.Burdaki askerleri bırakmak için 3. adımda kullandığımız vektör komutlarını kullanıyoruz.

örnek;

 

DROP  |A          |4,6,8,9,10 |5          |Drag       |50-70      |27-50      |15-20      |           |           |
DROP  |B          |1-7        |5          |Drag       |50-70      |27-50      |15-20      |           |           |

 

      |VECTOR_____|INDEX______|QTY_X_VECT_|TROOPNAME__|DELAY_DROP_|DELAYCHANGE|SLEEPAFTER_|___________|___________|
DROP  |A-B        |4,6,8,9,10 |5          |Drag       |50-70      |27-50      |15-20      |           |           |

 

  • VEKTÖR: Burada  MAKE komutu ile oluşturduğumuz vektör harflerinden birini kullanıyoruz. "-" işareti ile make komutunda verdiğimiz harfleri ayırarak aynı anda birden çok vektör komutu verebilirsiniz. Yukarıdaki örnekte, DROP komutu aynı anda A ve B vektörlerine asker bırakacaktır.
  • INDEX: . Make komutunda yaptığımız drop point değerini 10 yapar ve INDEX sütununada 5-10 koyarsanız, o zaman bot sadece 5 ve 10 arasından değerlere askerleri bırakıcaktır.Buraya virgülle tek tek nokta belirtebiliriz.
  • QTY_X_VECT:Birden fazla asker bırakma komutudur. Burada bir sayı belirtirseniz, bot ayarladığınız sayı veya iki sayı arasında rastgele bir değer seçecektir. Her noktadan asker bırakabilir.
  • QTY_X_VECT/+ of INDEX komutlarına göre biri kaç noktadan saldıracağımızı gösterirken diğeri bırakılıcak asker sayısıdır..
  • Asker bırakma komutlarını şöyle hesaplarız. QTY_X_VECT* of INDEX/DROP POİNT bu bize bırakacağımız noktalara kaç asker bırakabiliceğimizi söyleyebilir.

  •  Her noktaya 2 veya daha fazla asker düşürmek için   drop point değerini 10'a ayarlamanız gerekir.

 

  • TROOPNAME: Bu komut bırakacağımız askerlerin komutudur. Buraya istediğimiz askeri kodunu yazarak gönderebiliriz.Askerlerin isimlerini komutda kullanacağımız şekilde paylaşıyorum.
  • Spoiler

    Barb -> Barbar
    Arch -> Okçu
    Giant -> Dev
    Gobl -> Goblin
    Wall -> DuvarKırıcı
    Ball -> Balon
    Wiza -> Büyücü
    Heal -> Şifacı
    Drag -> Ejder
    Pekk -> Pekka
    BabyD -> Bebek Ejderha
    Mine -> Madenci
    Mini -> Dalkavuk
    Hogs -> Domuz Binici
    Valk -> Valkyrie
    Gole -> Golem
    Witc -> Cadı
    Lava -> Lav Tazı
    Bowl -> Atıcı
    King -> Barbar Kral
    Queen -> Okçu Kraliçe
    Warden -> Büyük Koruyucu
    Castle -> Klan Kalesi

    WallW -> Duvar Çekici

    BattleB -> Zeplin
    LSpell -> Şimşek büyüsü
    HSpell -> Şifa Büyüsü
    RSpell -> Öfke Büyüsü
    JSpell -> Atlama Büyüsü
    FSpell -> Dondurma Büyüsü
    PSpell -> Zehir Büyüsü
    ESpell -> Deprem Büyüsü
    HaSpell -> Hız Büyüsü
    CSpell -> Klon Büyüsü
    SkSpell -> Sklet Büyüsü

  • Iksiri ve kara iksir birlikleri için, TROOPNAME altına koymak için kelimerde askerlerin ilk harfı ve son 4 harfi kullanılır.Asker kodlarını yukarıda paylaştım, örneğin. Lava Hound -> LavaH, (örn istisna acele büyü için HaSpell, iyileştirme olması için HSpell ). Yıldırım -> LSpell, iyileştirme -> HSpell, zehir  -> Pspell birkaç özel birim var: Barbar King - King,  Archer Queen - Queen, Warden -> Warden, Clan Castle -> Castle

 

DELAY_DROP: Aynı noktada bıraktığımız askerler arasındaki bekleme süresidir (MS - Mikro Saniyeler).

 

DELAYCHANGE:Birden fazla asker burakırken askerler arasındaki bekleme süresidir.. Botun hızı rastgele isterseniz Bunun için, SLEEPAFTER ve

 

SLEEPAFTER:Bir sonraki talimata geçmeden önce dalğa bekleme süresidir.

 

Drop on BUILDING komutuyla binalara saldırmak için index değerlerini 1 yapabilirsiniz, binanın yakınına askerlerin düşmesi için 1-5 arası yapabilirsiniz, nokta atışı yapmak için virgülle tam nokta verebilirsiniz 1,3,5,5 ,  daha kısa aralıklarla komutlar verebilirsiniz 2-4 gibi.

 

  • Örnek verirsek
  •       |VECTOR_____|INDEX______|QTY_X_VECT_|TROOPNAME__|DELAY_DROP_|DELAYCHANGE|SLEEPAFTER_|___________|
    DROP  |Aynı       |herhangi sayı < 5    | Aynı      | Aynı       | Aynı       |  Aynı      |   Aynı    |           |

 

 

 

5. WAİT


Bekleme komutu, çok basit bir talimatla çalışır:

WAIT  |100-300    |           |           |           |           |           |           |           |

Bu, botun 100 ve 300 MS arasında bekleten komutdur. Bu süre zarfında, bot etkin hale getirildiyse bazı nihai savaş koşullarını da kontrol edecektir.

Milisaniye=Saniye tablosu.

Spoiler
1 Milisaniye = 0.001 Saniye 10 Milisaniye = 0.01 Saniye 2500 Milisaniye = 2.5 Saniye
2 Milisaniye = 0.002 Saniye 20 Milisaniye = 0.02 Saniye 5000 Milisaniye = 5 Saniye
3 Milisaniye = 0.003 Saniye 30 Milisaniye = 0.03 Saniye 10000 Milisaniye = 10 Saniye
4 Milisaniye = 0.004 Saniye 40 Milisaniye = 0.04 Saniye 25000 Milisaniye = 25 Saniye
5 Milisaniye = 0.005 Saniye 50 Milisaniye = 0.05 Saniye 50000 Milisaniye = 50 Saniye
6 Milisaniye = 0.006 Saniye 100 Milisaniye = 0.1 Saniye 100000 Milisaniye = 100 Saniye
7 Milisaniye = 0.007 Saniye 250 Milisaniye = 0.25 Saniye 250000 Milisaniye = 250 Saniye
8 Milisaniye = 0.008 Saniye 500 Milisaniye = 0.5 Saniye 500000 Milisaniye = 500 Saniye
9 Milisaniye = 0.009 Saniye 1000 Milisaniye = 1 Saniye 1000000 Milisaniye = 1000 Saniye

 

6. Recalc

 

Bu komut, botun kalan asker sayısını kontrol etmesini sağlayacaktır. Bu komutun, yavaş PC'lerde tamamlanması 10 saniyeye kadar sürebilir. Çok fazla kullanmamaya çalışın.

RECALC|           |           |           |           |           |           |           |           |

 

7. Train

 

Bu komut, Saldırı Stratejisi için kaç tane Asker ve Büyü üretileceğini, Kırmızı burakılma çizgi modlarını, Klan Kalesi isteyi için gerekli sözlükleri ve Kahramanların güçlerinin Otomatik(Kırmızı hatt), Zamanlı ve İkisinin arasında etkinleşdirilmesi için kullanılır. Botun bu düğmesine tıklayarak, ordu kampınızın kapasitesine uykun Birlik, Büyü eğitimi ayarlara uygulanır.
 

Spoiler

Y6Zq32.png

 

Train komutları şu şekildedirler. ElectroLoon skriptinden örnek alındı.
 

 Asker Ve Büyü Eğitimi İçin, Birliklerin komut ismine ve KB seviyyesine gireceksiniz.

      |_TROOPNAME_|__FLEXIBLE_|____TH06___|____TH07___|____TH08___|____TH09___|____TH10___|____TH11___|____TH12___|
TRAIN |Ball       |0          |0          |0          |0          |0          |12         |12         |16         |
TRAIN |Drag       |0          |0          |0          |0          |0          |9          |10         |10         |

TRAIN |RSpell     |0          |0          |0          |0          |0          |4          |4          |4          |
TRAIN |CSpell     |0          |0          |0          |0          |0          |1          |1          |1          |

 Kahramanlar için KB seviyyesine uykun kahramanların komut ismine girib "1" puanı verirsek. Bu Otomotik olarak onların canları "Kırmızı Çizgiye"
 yakınlaşırsa bot etkinleşdirecekdir demekdir. 

 2 puanı verirsek - zamanlı ve sonra kahramanların güçlerinin etkinleşdirileceği anlamına gelir.
 Mesala 260, bu 60 saniyeden sonra güçlerinin etkinleşdirileceği anlamına gelir. 2100 - 100 saniye sonra etkinleşdirlecekdir demekdir.

 3 puanı verirsek - bu hem zamanlı hemde otomotik olarak kahramanların güçlerinin etkinleşdirileceği anlamına gelir. Her şey bota kalmış :)


      |_TROOPNAME_|___________|____TH06___|____TH07___|____TH08___|____TH09___|____TH10___|____TH11___|____TH12___|
TRAIN |King       |0          |0          |0          |0          |0          |1          |1          |1          |
TRAIN |Queen      |0          |0          |0          |0          |0          |1          |1          |1          |
TRAIN |Warden     |0          |0          |0          |0          |0          |0          |1          |1          |


 Çizgili hatları için geniş bilgi verilecek. Sadece aşağıdaki komutda 4 puan vermeğimiz "External Edges" için bota ayarlayacakdır demekdir.

      |___________|___________|____TH06___|____TH07___|____TH08___|____TH09___|____TH10___|____TH11___|____TH12___|
REDLN |0          |0          |0          |0          |0          |0          |4          |4          |4          |
DRPLN |0          |0          |0          |0          |0          |0          |0          |0          |0          |

Aşağıdaki komut, Klan Kalesi için birlik istenilen zaman yazılan sözlükleri eklememizi sağlar.

      |___________|___________|____TH06___|____TH07___|____TH08___|____TH09___|____TH10___|____TH11___|____TH12___|
CCREQ |           |           |           |           |           |           |Ball  Haste|Ball   Rage|Ball   Rage|

 


  •  

 

8.Debug Scripted Attack

 

CSV dosyalarının denemek ve hata bulması konusunda yardımcı olması için Global Variables.au3 dosyasında bulunan birkaç hata bulma seçeneğiniz vardır veya botun içinde bulunan hata ayıklama bölümünden de yapabilirsiniz.

 

Global $g_iDebugSetlog = 0, $g_iDebugOcr = 0, $g_iDebugImageSave = 0, $g_iDebugBuildingPos = 1, $g_iDebugSetlogTrain = 0, $g_iDebugDisableZoomout = 0, $g_iDebugDisableVillageCentering = 0
.
Global $g_iDebugAttackCSV = 1, $g_iDebugMakeIMGCSV = 1 ;attackcsv debug

AttackCSV: kodunu etkinleştirdiğinizde, kod CSV saldırısı sırasında daha ayrıntılı günlük bilgileri sağlar ve CSV dosyasındaki her satırın nasıl işlendiğini gösteren ayrı bir günlük dosyası oluşturur. 

 

MakeIMGCSV, Saldıracağımız kişinin köy görüntüsünü hem de csvde verdiğimiz hedef komutlarını görüntü olarak profilde kaydeder. Bu görüntü  kırmızı çizgi noktalarını, düşme noktalarını ve saldırı planı dosyasından istenen yapı konumlarını gösterir.

 

BuildingPos kodunu etkinleştirdiğimizde, CSV başladaman önce arama sırasında bulunan bina konumlarının günlük bilgilerini de görürsünüz (Bina arama filtresinde seçilmişse, CSV'de tekrar algılanmaz).

 

Bildiğiniz farklı bilgileri bizimle paylaşabilirsiniz konuya ekleriz.Güncellemeyle değişen bilgileri verdiğimiz bilgilerdeki yanlışlıkları belirtirseniz düzenleriz.Bilgi paylaştıkça güzeldir.

Hazırladığınız *.csv-leri burdan paylaşın hatalarınız sorunlarınız için  yardımcı olmaya çalışırız.İyi çalışmalar.

Sevgilerle

@LadyBluee , @Z E C K.

 

Aşağıdaki konuyada göz ata bilirsiniz.

 

Edited by F A T İ H
  • Upvote 13

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bizim insanımız hazırı sever ama bir kişiye bile yardımcı olsak bize yeter.İyi çalışmalar çıkacağını düşünüyorum.

Edited by LadyBluee
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Öncelikle ppaylaşım için teşekkürler
Aklımda ejder saldırısı düzenlemek var ama kodlarla aram fazla iyi değil :)
Şimdi anladığım kadarını söyleyeyim eksik fazla arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim

1. not kısmı tanıtım sadece ejder saldırısı ile tarihini yazmak lazım savaşın gidişatına etki etmiyor.
2. not kısmında saldırı kısmını sadece KB için Townhall tek puan yazsak yeterlimi
3. not kısmında asker saldırı aklıma burası takıldı sadece ejder saldırısında ejderleri 4-5 birimlik mesafeler ile 2-3 saniye aralıklarla bırakması için ne yapılmalı, Drop points komutunu 6-9 gibi düşünürsem bu noktalar ardaşık uzaklık mı olacak yoksa yoksa kafasına göremi :)
4. not yıldırım büyüsü kullanmayıda düşünüyorum başka botlardan alacağım büyü kodunu nasıl hava savunmasının üzerine komutlayabilirim 
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

İlk önce yeni versiyon  anti sonda saldırı 2 versiyonunu paylaşayım yakın zamanda bota ekleyebilirim.

 

Sorularınıza gelirsek

1. sorunuz evet doğru.2.Sorunuz TH binasını aratmak istiyosanız 3-4 gibi değer verin.3.sorunuza gelirsek şimdi 10 ejderiniz olduğunu varsayalım resimdeki index değerlerini uzatıp yapın.İndex 2-7 gibi bir değer verirsen  QTY_X_VECT  değerinide 5 yaparsın örneğin göndermek istediğin yer FRONT-LEFT olsun.Bu ne demek ben İndex 2-7 arası sağ alta 5 ejder göndermek istiyorum. DELAY_DROP  değeri girersen de bu 5 ejderi her bırakması arasındaki ms yi belirliyorsun.Bunu aynı şekilde FRONT-RİGHT içinde uygularsak aşağıdan ejder saldırısı başlatmış oluruz.Son sorunuza gelince bu dediğinizi olayı yapmak için mybotun bir kısım komutlarını değiştirmeniz gerekiyor.Smartzap olayı aynı bu şekilde.Bu biraz zor bir iş baştan kodlama yapmak.Bunu yapabilmek için iyi bir c++ autoIt bilgisi gerekiyor.Bunun için yeni versiyon bot istek bölümüne isteğinizi yazabilirsiniz şimdilik öfke büyüsüyle idare edicez. @uqr.1949 @exekias

Edited by LadyBluee

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bir saat önce, LadyBluee yazdı:

İlk önce yeni versiyon  anti sonda saldırı 2 versiyonunu paylaşayım yakın zamanda bota ekleyebilirim.

 

Sorularınıza gelirsek

1. sorunuz evet doğru.2.Sorunuz TH binasını aratmak istiyosanız 3-4 gibi değer verin.3.sorunuza gelirsek şimdi 10 ejderiniz olduğunu varsayalım resimdeki index değerlerini uzatıp yapın.İndex 2-7 gibi bir değer verirsen  QTY_X_VECT  değerinide 5 yaparsın örneğin göndermek istediğin yer FRONT-LEFT olsun.Bu ne demek ben İndex 2-7 arası sağ alta 5 ejder göndermek istiyorum. DELAY_DROP  değeri girersen de bu 5 ejderi her bırakması arasındaki ms yi belirliyorsun.Bunu aynı şekilde FRONT-RİGHT içinde uygularsak aşağıdan ejder saldırısı başlatmış oluruz.Son sorunuza gelince bu dediğinizi olayı yapmak için mybotun bir kısım komutlarını değiştirmeniz gerekiyor.Smartzap olayı aynı bu şekilde.Bu biraz zor bir iş baştan kodlama yapmak.Bunu yapabilmek için iyi bir c++ autoIt bilgisi gerekiyor.Bunun için yeni versiyon bot istek bölümüne isteğinizi yazabilirsiniz şimdilik öfke büyüsüyle idare edicez. @uqr.1949 @exekias

elinize emeginize saglık tam aradığım cvs olmuş ben ugraşsamda becerememm ingilizce + alt yapıyok

sizden ricam cvs leri paylaşabilirmisiniz  teşekkürler.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 24.04.2016 at 01:16, LadyBluee yazdı:

Yeni versiyon csv anti sonda.Bak bakalım güzel birşey oldu gibi. @sekozzy

 

 

2 csv de çok güzel olmuş emeğinize sağlık csv leri paylaşmanız mümkünse tabi 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...