Jump to content
Meysam

آشنایی با تمامی قسمت های مای بات ، لطفا پست اول رو مطالعه کنید

Recommended Posts

ربات جدید

Log

Spoiler

 

rC2UsC.jpg

 

توی این قسمت تمامی اعمال ربات با توجه به زمان و ترتیب زیر همدگیه ثبت میشه

1
همونطوریکه میبینید لوگوی ربات اصلی در این قسمت هستش معمولا مود کننده ها این قسمت رو تغییر میدن و عکس های جذاب دلخواه خودشون رو میزارن اما بنر اصلی ربات همینیه که میبینید .

1.2

توی این قسمت تمامی اتک های ربات ثبت میشه  به ترتیب از سمت چپ

 زمان حمله

مقدار کاپ شما در لحظه حمله

تعداد دفعات سرچ ربات برای پیدا کردن حریف

مقدار گلد و اکسیر و دارک غارت شده

مقدار کاپ دریافتی ازحمله

تعداد ستاره های دریافتی از حمله با حرف اس

و بونوس لیگ با توجه به گلد و اکسیر و دارکش مشخص میشه

آخرین حرف به معنی لیگ هستش که با ال نشون داده شده

1.3 

توی این قسمت میتونید مشخص کنید محدوده لوگ اتک ها بیشتر باشه یا لوگ خود ربات و غیره اما به صورت دستی هم میتونید محدوده رو جابجا کنید

1.4

با زدن این دکمه تمام لاگ های اتک های قسمت 1.2  پاک میشه

1.5 

با زدن این دکمه تمام قسمت 1.2 کپی میشه توی حافظه کلیپ بورد انگار کلیک راست کردید و اون محدوده رو کپی کردید

1.6

استارت و استاپ کردن کامل ربات با این دکمه انجام میشه

1.7

گاهی میتونید از ربات بخوایید با شرایطی که توی سربرگ سرچ براش تعیین کردید دنبال مپ بگرده و وقتی پیدا شد خبرتون کنه تا خودتون بزنیدش با زدن این دکمه ربات بدون ساخت نیرو و بدون اتک زدن فقط دنبال مپ های مورد نظر میگرده و وقتی پیدا کنه پیغام میده

1.8
با زدن این دکمه یک اسکرین شات از بلو استکس گرفته میشه و میره توی پوشه پروفایلتون که توی پوشه ربات هستش

1.9

اگر تیک بگراند مود رو زده باشید 1.10 این دکمه فعال میشه ، این دکمه برای مواقعی هست که با کامپیوتر کار دارید و نمیخوایید صفحه بلو استکس بالا باشه ، وقتی بزنیدش بلو استکس رو به حالت مینیمایز میفرسته

حتما یادتون باشه شبا روی این حالت نزارید چون اگر ربات ارور بده و توی حالت مینیمایز باشه یک کمی قاطی میکنه

1.10
بگراند مود هستش که توضیحش بالا داده شد فقط بدونید اگر میخوایید از ربات توی مجازی ساز استفاده کنید تیک این گزینه رو نزنید

1.11

 قسمت جدیدی که به ربات اضافه شده  قسمت دوک  هستش ، بازدن این دکمه ربات و شبیه ساز هردو میرن توی یک پنجره جا میگیرن یکی از مزایای این حالت اینه که دیگه موس و کیبورد شما تاثیری روی بازی نمیزاره و حتی اگر موستون روی صفحه شبیه ساز باشه مشکل ساز نمیشه ، این مورد مزایای خیلی زیادی داره یکی در مورد کسایی هستش که از موولتی بات استفاده میکنن و چند ربات و چند شبیه ساز رو همزمان اجرا میکنن که با این مزیت میتونن به راحتی تعداد بالایی از شبیه سازها رو کنترل کنند

1.12

اینجا معمولا ورژن ربات نوشته میشه و کسایی که مودی برای ربات درست میکنن عکس این قسمت رو عوض میکنن

1.13

این قسمت دو بخش داره

بخش اول  اسم پروفایل ربات رو در قسمت ویلیج نشون میده و شرایط حال حاضر مخزن ها و کارگرها و جم ها

در بخش دوم مقدار لوت ربات در هر ساعت نمایش داده میشه عدد درج شده در این قسمت معمولا معیار خوبی برای سنجش تنظیمات اتکتون نسبت به بقیه تنظیماتی که قبلا استفاده کردید هست مثلا یک تنظیمات میزارید میبینید دارید 600 هزار در ساعت در میارید یک تنظیمات دیگه ای میزارید این عدد کاهش یا افزایش پیدا میکنه ، حتما این عدد رو بعد از چندین ساعت لوت نگاه کنید اگر توی اتک دوم نگاهش کنید شاید زیادی خوب باشه و گولتون بزنه

1.14

این دکمه برای دادن دونیت و حمایت مالی سازندگان اصلی ربات هستش گه این ربات رو کاملا رایگان در اختیار همه قرار میدن و توی هر رباتی لینک این قسمت یکی هستش پس اگر دیدید روش کلیک کردید و رفت توی یک سایت ایرانی بدونید رفتید توی سایت دزدها  

1.15

وضعیت لحظه ای ربات و اینکه داره چه کاری میکنه اینجا نمایش داده میشه خوبیش اینه که اگر برید به سربرگ های دیگه بازم میتونید این قسمت رو ببینید و بفهمید توی اون لحظه ربات داره چکار میکنه

 

Village > Misc

Spoiler

 

kue5Ea.jpg

 

2.1

اگر بخوایید ربات اتک نزنه یا توی یک ساعتی سیستم رو خاموش کنه و یا برای مثال فقط چند ساعت بعد از استارت شدن کار کنه و قطع بشه باید با این گزینه رو روشن کنید و تیکش رو بزنید و مورد مد نظرتون رو انتخاب کنید

از اونجای که ربات فارسی شده نیازی نیست تمام گزینه ها شرح داده بشه و گزینه ها هم کاملا مشخص هستن

2.2

توی این قسمت برای گزینه قبلی شرط میزارید برای مثال اگر شما توی گزینه قبل به ربات گفتید سیستم رو خاموش کنه حالا توی این گزینه براش تعریف میکنید چه موقع این کار رو انجام بده

وقتی گلد فول شد ربات رو خاموش کنه یا وقتی اکسیر فول شد یا وقتی هردو فول شد یا حتی ربات کار کنه و بعد از یک مدتی بدون توجه به مخزن ها ربات رو خاموش کنه و گزینه های دیگه که میبینید

2.3

این گزینه فقط وقتی روشن میشه که بخوایید ربات برای یک تعداد ساعت مشخص بعد از استارت شدن کار کنه و فقط در حالتی روشن میشه که گزینه 2.2 توی حالت بات رانینگ فور باشه

2.4

وقتی منابعتون کم بشه و برسه زیر مقدار تعیین شده در این قسمت ربات خودکار میره توی حالت هالت اتک و دیگه اتک نمیزنه 

 اگر به عکس دقت کنید مشخصه وقتی گلد زیر ده هزار باشه نمیشه سرچ کرد یا اگر اکسیر برسه زیر 25 هزار نیرو خاصی نمیشه ساخت و توی صف باراکس گذاشت توی این مواقع ربات گیر میکنه و  دست از اتک میکشه و شروع به خالی کردن معادن میکنه تا وقتی که عدد مخازن بره بالای مقدار مشخص شده

2.6

توی این قسمت مختصات ساختمون ها رو دستی به ربات میدید با کلیک روی هر کدوم از این عمس ها و کلیک روی پیغام ظاهر شده موقعیت اون ساختمون رو بهش میدید

2.7 

این مورد خیلی مهمه و یکی از مواردیه که میتونه مشکلات مربوط به ساختمون ها رو حل کنه

برای مثال وقتی از تان هشت برید به تان 9 ربات اجازه تیک زدن و شرکت کردن کویین توی حملات رو نمیده چون هنوز فکر میکنه شما تان هشت هستید با زدن این گزینه و اوکی کردن پیغام ها فقط جای ساختمون ها ریست میشه یعنی ربات از اول شروع به شناخت دهکده شما میکنه و تغییری تو تنظیمات دیگه پروفایل مثل سرچ و اتک ایجاد نمیشه

 

 

Village > Req & Donate > Request Troops

Spoiler

 

JdNtEz.jpg

 

 

3.1

یکی از خوبی های کلش درخواست فرستادن  و دریافت نیرو با کلن کستل هستش که از این بخش ربات کنترل میشه و اگر روشنش کنید درخواست ها ارسال میشه

نکته اینه که ربات نمیتونه فارسی بنویسه پس توی این کادر فارسی تایپ نکنید  ، اگر خیلی واجبه درخواستتون به فارسی بره توی کلن میتونید کیبوردتون رو بزارید روی حالت انگلیسی اما با نگاه کردن به حروف فارسی تایپ کنید برای مثال برای درخواست جاینت اینو بنویسید

[hdkj

بعد توی شبیه ساز با برنامه اکسترنال کیبوردی که برای فارسی نویسی لازم دارید کیبورد رو فارسی بزارید

اینطوری ربات فکر میکنه داره انگلیسی تایپ میکنه و سعی میکنه حروف بالا رو تایپ کنه اما اونجا فارسی کلمه جاینت نوشته میشه

نکته ای که هست اینه که ربات نمیتونه رک فارسی رو بخونه و او سی آر مناسبی برای این کار نیست و فعلا فقط زبان انگلیسی و سیریلیک پشتیبانی میشن پس اگر بات دیگه ای توی کلن باشه و رک شما فارسی باشه نمیتونه رک شما رو پر کنه

3.2

توی این قسمت میتونید مشخص کنید چه ساعت هایی در روز رک رکوئست یا همون درخواست فرستاده بشه و توی چه ساعت هایی از روز ربات درخواستی نفرسته که من همه تیک ها رو زدم تا دائم یک درخواست از من :Pتوی چت کلن باشه

 

 

 

 

 

 

Village > Req & Donate > Donate Troops

Spoiler

 

NUg7wZ.jpg


این قسمت مخصوص پر کردن رک های هم کلنی ها هستش

یک سری جای خالی اینجا میبینید که برای آینده نگری هستش چون خیلی احتمال داره سوپرسل بازم نیرو اضافه کنه
4.1
توی این قسمت میتونید مشخص کنید چه نیرویی دونیت بشه
سمت چپ نیروهای اکسیری و سمت راست نیروهای دارکی و اسپل ها هستند
هر نیرویی که دونیتش فعال بشه یک کادر سبز دورش به نمایش در میاد
4.2

این گزینه که شبیه  پرک های کلن هستش مخصوص کلمه های ممنوعه مخصوصا رک های وار هستش
هر کلمه ای که توی لیست این قسمت نوشته بشه برای ربات حکم بلک لیست رو خواهد داشت و توی هر درخواستی این کلمات دیده بشه ، ربات به هیچ وجه اون رک رو پر نمیکنه  
برای مثال اگر به ربات گفته باشید آرچر بده اما رک با درخواست آرچر وار بیاد به دلیل کلمه ((وار)) ربات اون رک رو کلا نادیده میگیره
 
4.3
توی بعضی کلن ها درخواست و دونیت نیروها  ترکیبی هست و چند نیرو با کاربری مشابه رو به عنوان دونیت آزاد میزارن ، این موضوع توی کلن های فارم خیلی دیده میشه
برای مثال کلمه بم برای رک های باربر و آرچر و مینیون به کار میره 
نکته : همونطوریکه میبینید سمت راست کنار عکس میکس شده دراگون و مینیون و بیبی دراگون میتونید دو حالت رو انتخاب کنید 
گزینه اول دونیت نیروی مشخص شده : که برای چند نیرو یا یک گروه نیرو ( کاستومایز شده مثل عکس ) بکار میره و محدودیتی توی تعداد نیروها ایجاد نمیکنه 
یعنی شما میتونید برید روی آرچر بزارید به رکی که نوشته آرچ ،آرچر بده و برید روی جاینت و بزنید تا به رکی که جاینت نوشته جاینت دونیت بشه
گزینه دوم دونیت آل هستش : این گزینه فقط برای یک نیرو میتونه انتخاب بشه با انتخاب این گزینه فرقی نمیکنه رک چی باشه به محض دیدن رک ، ربات خودکار نیرویی که تعیین کردید اهدا میکنه البته اگر از کلمه های مشخص شده توی لیست سیاه قسمت 4.2 نبینه
برای مثال شما تیک میزنید به همه رک هایی که توی کلن میاد جاینت دونیت بشه
 نکته: توی ربات جدید دو گروه نیرو میتونید کاستومایز کنید یکی نیروهای زمینی یکی نیروهای هوایی این خیلی بدرد کلن های حرفه ای میخوره اما اگر نخواستید هم میتونید جفتش رو زمینی یا جفتش رو هوایی تعریف کنید و کلمه خاص هر کدوم رو بهشون بدید محدودیتی وجود نداره

4.4

کنترل دونیت اسپل ها که مثل نیروها هستش


4.5
 هر نیرو برای خودش یک لیست جدا گانه داره که میتونید مشخص کنید با دیدن اون کلمه ربات چه نیرویی بده
مثلا میتونید روی جاینت کلیک کنید و تیک دونیتش رو بزنید تا دونیت دادن فعال بشه بعد توی لیست  سفیدش این کلمات رو بزارید
giant67
gyant
jyant
ghavi
yek chizi
67
و هر موردی که بی سواد های کلن مینویسن :P
4.6

علارقم وجود قسمت 4.2 که برای جلوگیری از اشتباه در دونیت به رک های مخصوص وار هستش هر نیرو یک بلک لیست مخصوص خودش داره که هر کلمه ای اینجا بنویسید  میره توی بلک لیست ربات
برای مثال وقتی روی جاینت هستید و اینجا کلمه
no giant نوشته شده باشه
و یک نفر رکی شبیه این بده:
barch wiz no gaint
ربات به هیچ وجه به این فرد جاینت نمیده
تفاوت قسمت 4.2 و قسمت 4.6 :
ببینید قسمت 4.2 یک فیلتر کلی هستش که روی همه نیروها اعمال میشه و برای صرفه جویی در وقته که شما نشینید تک تک تعریف کنید به رک وار چیزی داده نشه
اما قسمت 4.6 مخصوص هر نیرو هستش و به صورت خاص میتونید روی  دادن و ندادن اون نیرو مانور بدید

4.7

این قسمت رو نیازی ندارید اما گفتم توضیح بدم 
ربات بیشتر با زبان انگلیسی کار میکنه اما برای استفاده از الفبای سیریلیک میشه از این تیک استفاده کرد
الفبای سیریلیک همون الفبای پیچ پیچکیه زبان روسیه و اوکراین و بلغارستان و کشورهای نظیر اون هاست
 

 

 

 

 Village > Upgrade > Building

Spoiler

 

8remVC.jpg

قسمت آپگرید هیروها و لابراتوار رو رد کردم چون چیز خاصی نداره فقط باید بدونید اگر تیک هرکدوم رو زدید باید قبل یا بعد از استارت ربات جای اون ساختمون رو بهش نشون بدید یعنی اگر گینک رو تیک زدید پس مهراب کینگ و اگر کوئین رو تیک زدید جایگاهکوئینه یا اگر نیرویی برای آپدیت شدن رو تیک زدید خود لابراتوار رو مشخص کنید 

5

خب توی این قسمت ساختمون هایی که میخوایید آپگرید بشن به ربات معرفی میکنید

5.1

بعد از اینکه با دکمه 5.4 جای ساختمان یا ساختمان ها رو نشون دادید با استفاده از این گزینه به ربات میگید این ساختمون رو آپدیت کنه

5.2

برای تکرار یک آپگرید از این تیک ها استفاده کنید ، برای لوازم و دفاعی هایی که جدید گرفتید مناسبه چون وقت آپدتشون کمه

5.3

مهم ترین نکته اینجاست که ربات بدونه بعد از آپدیت کردن یک ساختمان چقدر توی مخزن هاتون بمونه که باز هم بتونه بره اتک ، بهترین مقدار همینیه که میبینید

5.4

برای نشون دادن ساختمون ها میتونید از این دکمه استفاده کنید و یکی یکی بهش نشون بدید و هر وقت تموم شد دیگه دکمه ادامه ای که ازتون میپرسه رو نزنید و فینیش رو بزنید

5.5

ریست کردن کلی لیست

 

 

 

Village > Upgrade > Walls

Spoiler

 

jDDRuK.jpg

 

خیلی از دوستان دوست دارن یک کارگر بیکار بزارن تا براشون دیوار ارتقا بده و وقتی دارک به اندازه کافی جمع شد همون کارگر بره برای ارتقا هیروها استفاده بشه 

توی این بخش میتونید ربات رو تنظیم کنید تا در نبودتون دیوار ها رو ارتقا بده

6

با زدن این تیک ربات دیوار ها رو آپدیت میکنه همونطوریکه میبینید سه انتخاب در اختیارتون میزاره که به ترتیب توضیحشون میدم

استفاده از گلد یا همون طلا : ربات فقط از طلا برای ارتقا ها استفاده میکنه

استفاده از اکسیر : ربات فقط از اکسیر برای ارتقا دیوار ها استفاده میکنه

استفاده از اکسیر و اگر مقدارش کافی نبود ارتقا با طلا : خی این مورد هم کاملا مشخصه اول اکسیر اگر کم بود با گلد آپدیت میکنه

6.2

خلاصش اینه که دست به این قسمت نزنید اما اگر میخوایید بیشتر بدونید این توضیحات

وقتی ربات به دنبال دیواری برای ارتقا میگرده یک سری نقاط رو انتخاب میکنه و با عکس هایی که از اون لول خاص دیوار داره مقایسه میکنه و وقتی کار گشتن تموم میشه ربات روی اون نقاط انتخاب شده تاچ میکنه تا ببینه درست دیوار رو پیدا کرده یا نه ، اگر درست باشه آپدیتش میکنه اگر نباشه میره نقطه بعدی رو تست میکنه

با این اسکرول میتونید مشخص کنید چه تعدادی از این نقاط برای تست برگزیده بشن طبیعی هست که هرچی تعداد بیشتر منظور کنید سرچ طولانی تر و وقتگیرتر میشه

6.3

توی دهکدتون روی دیواری که میخوایین ارتقا بدید کلیک کنید ، اونجا به شما میگه لول دیوارتون چنده ، همون لول دیوار رو اینجا وارد کنید 

برای مثال لول دیوار توی دهکده شما 8 بود شما اینجا هشت بزنید

همون طوریکه میبینید من دیوار لول 9 داشتم اینجا عدد 9 رو انتخاب کردم تا با قیمت 3 میلیون گلد یا اکسیر به لول بعدی ارتقا داده بشن

6.4

عدد اینجا رو دست نزنید 

دیدید وقتی از عابر بانک پول میگیرید و آخر حسابتون هستش  دو هزارتومنی کف حساب نگه میداره و بهتون نمیده

این عدد هم حداقل موجوی منابع شما بعد از آپدیت دیوار رو نشون میده و مقدار 250 هزار هستش

برای مثال اگر بخوایید یک دیوار رو از لول 9 به 10 ارتقا بدید 3 میلیون گلد یا اکسیر لازمه ، اگر ربات به محض رسیدن منابع به 3 میلیون بیاد دیوار رو ارتقا بده ممکنه گلد برای سرچ زدن و یا اکسیر برای نیرو ساختن کم بیارید و ربات دیگه اتک نزنه ، پس برای اطمینان ربات یک مقدار 250 هزاری به صورت پیش فرض نگه میداره و وقتی منابع شما به 3 میل و 250 هزار رسید دیوار رو ارتقا میده که حداقل 250 تا کف مخازنتون یا همون استوریج ها بمونه

6.5

این قسمت شمارنده دیوار ها هستش ، اینجا رو پر نکنین هم هیچ اتفاقی نمیوفته ، کلا با کرکرد ربات کاری نداره و نقشش شبیه صلوات شماره:P یعنی کلا بی آزاره 

اگر دوست دارید ازش استفاده کنید میتونید تعداد دیواری که دارید توی کادر سمت چپ هر دیوار بنویسید تا وقتی ربات دیواری ارتقا میده از اون لول کم کنه و به لول بعدی دیوار اضافه کنه

 

یک نکته خیلی مهم

ربات از وسط به کناره ها دنبال دیوار میگرده چرا؟ برای اینکه اگر بخواد کل مپ رو بگرده زمان زیادی میبره و به سی پی یو شما فشار میاره برای همین اول از وسط مپ سرچ میکنه و اگر پیدا نکنه شعاع جستجو رو بیشتر میکنه ، دیوار های پشت ساختمون ها رو نمیبینه و خلاصه اینکه سعی کنید دیوار ها رو بزارید دم دستش تا کمتر دنبال دیوار بگرده 

 

Village > Achievements

Spoiler

 

Hq77uX.jpg

 

7

دستاوردها

اولین باری که اسم دفنس فارمینگ خورد به گوشم فکر کردم ربات قراره کار باحال انجام بده و مثلا وقتی منابع پر شد یک رک مخصوص ویزیاردی چیزی بده و از لوت پاسبانی کنه اما واقعیت چیز دیگست
اگر به قسمت اچیومنت های بازی ( همون عکس دختره ) مراجعه کنید میبینید یک مقداری برای دفاع های برندتون گذاشته به نام آنبریکبل و اگر به اون میزان دفاع برنده بشید ( یعنی اتک بخورید ستاره ندید ) اون اچیومنت رو میگیرید و جم ش رو هم بهتون میده
از طرفی خیلی خوبه چون توی پروفایلتون کلی دفاع ثبت میشه ، همین الان توی پروفایل من 500 تا اتک فصل هست و حدود 250 تا دفاع برنده
طریقه استفادش به دو صورت هستش

اول : اکانتتون رو میبرید به لیگ های خیییلی پایین یعنی میرید زیر کاپ 900 و 1000 که البته بسته به لول تانتون میتونه زیر 600 باشه
اونجا یک عالمه بازیکن ضعیف هستن که هنوز فرق بین کالکتور پر و خالی رو نمیدونن و همچنین بازیکنایی که میخوان برن پایینتر از شما و( یک نیرو میندازن و میرن ) 

دوم: شما لوت کردید و مخزن ها پره اما کارگر ندارید خب بهتره از این وقت استفاده کنید و تا زمانی که کارگرتون بیکار میشه بزارید بازیکن ها لوت شما رو بزنن و اتک بخورید ، یا مثلا یک مخزن بزارید بیرون و آف شید تا بیان اون مخزن رو بزنن و کاپ بدن و خلاصه کارهایی شبیه به این انجام بدید و بعد ربات آنلاین بشه و اون مقدار از دست رفته رو جبران کنه
7.1

فعال کردن حالت آنبریکیبل
7.2

ببینید ربات براتون فارم میکنه وقتی به یک حدی برسه میره توی حالت آنبریکبل و یک مدتی آف میشه تا اتک بخورید و دفاع برنده بگیرید شما اینجا میتونید زمانش رو به دقیقه تعیین کنیدکه چند دقیقه آف بمونه
7.3

دو قسمت داریم
min :
ربات اگر ببینه مقدار گلد و اکسیری که دارید اومده زیر این مقادیر برمیگرده به حالت نرمال و لوت میکنه تا موقعی که برسه به مورد حالت سیو
save :
وقتی ربات لوت معمولی انجام بده و برسه به این مقدار گلد و اکسیر اونوقت برمیگرده به حالت آنبریکبل مود برای فارم کردن دفاع موفق
در واقع کل این پروسه برای به طمع انداختن بازیکنا و گرفتن دفاع موفق هستش اما خب با وضعیت جدید کافیه شما برید به کاپ 900 و از بازی خارج بشید تا سیل دفاع های موفق نصیبتون بشه
7.4

معرفی این حالت و لینک به تاپیک مربوطه توی انجمن اصلی ربات که کامل این حالت رو به انگلیسی توضیح داده

 

 

 

Attack Plan > Train Army >Troops

Spoiler

 

kmOiVo.jpg


8.1
توی این قسمت میتونید ترکیب اتک مورد نظرتون رو از بین ترکیب های پیشفرض ربات انتخاب کنید . محبوب ترین های این قسمت باراکس مود و بارچ و کاستومایز آرمی هستن

باراکس مود :
 اگر بزارید روی باراکس مود هر باراکس فقط یک نیرو میسازه مثلا باید بگید باراکس یک همش جاینت دومی همش آرچر سومی آرچر و چهارمی بربر بسازه توی این حالت در پایان ساخت نیرو شما 10 تا جاینت و بقیه بربر و آرچر خواهید داشت . برای مثال من قسمت 8.3 نیروهای دارک رو گذاشتم روی باراکس مود .

کاستومایز آرمی :

اینجا دیگه ترکیب نیرو دلخواه هستش و میتونید هر ترکیبی دوست دارید توی قسمت 8.5 مشخص کنید و در قسمت 8.4 بگید بقیه کمپ رو براتون بارچ بسازه

8.2

چند درصد کمپتون پر شد ربات شروع به اتک زدن بکنه؟ این سوالیه که جوابش رو با درصد میتونید توی این قسمت بزارید معمولا 97 میزارن

8.3

دقیقا شبیه مورد 8.1 هستش فقط اینجا با نیروهای دارکی سروکار داریم 

8.4

 

مقدار بربر و آرچر و گوبلین اینجا مشخص میشه به علامت کنار عدد دقت کنید در حال حاضر باید به درصد مشخص کنید اما ممکنه توی سیستم  بعدی ربات این مقدار به عدد تغییر کنه و بشه مقدار دقیق رو بدید

8.5
تعداد نیروهای اکسیری سنگین اینجا تعیین میشن
8.6

اینجا هم دقیقا شبیه 8.5 هستش فقط برای نیروهای دارکی

 

 Attack Plan > Train Army > Spells

Spoiler

 

s0Cxsg.jpg

9

اینجا بخش ساخت اسپل ها هستش

9.1

اینجا ظرفیت اسپل هایی که میتونید با خودتون به اتک ببرید رو مشخص میکنید برای مثال سمت راست ظرفیت معمول اسپل هر تان هال رو براتون نوشتم

9.2

تعداد اسپل های اکسیری رو مشخص میکنید 

دقت کنید طبق قانون فعلی سوپرسل ( بجز اسپل کلون ) هر کدوم از این اسپل ها دوتا فضا از ظرفیت کلی اسپل هاتون میگیرن

9.3

اسپل های دارکی هم اینجا هستن 

دقت کنید طبق قانون فعلی سوپرسل هر کدوم از این اسپل ها یک فضا از ظرفیت کلی اسپل هاتون میگیرن

برای مثال براتون فضای کلی 11 رو توی انتخاب کردم و 5 اسپل لایت و یک اسپل سم ساختم که مجموع ظرفیتی که اشغال میکنن 11 هستش

 

Attack Plan > Train Army > Boost

Spoiler

 

IPo0zr.jpg

 

10

تمام مباحث مربوط به بوست و خرج کردن جم توی این قسمت مشخص میشه و ربات بجز این قسمت هیچوقت از جم های شما استفاده نمیکنه

10.1

تعداد سربازخونه ها یا همون باراکس هایی که میخوایید بوست بشن در این قسمت مشخص کنید 

10.2

تعداد دفعاتی که میخوایید سرباز خونه ها یا همون باراکس ها بوست بشن مشخص کنید

برای مثال اگر 4 رو انتخاب کنید سرباز خونه های مشخص شده در قسمت قبل 4 بار به صورت متوالی بوست خواهند شد 

10.3

تعداد دفعاتی که میخوایید اسپل ساز اکسیری به صورت متوالی و پشت هم بوست بشه مشخص کنید

10.4

تعداد دفعاتی که میخوایید اسپل ساز دارکی بوست بشه مشخص کنید

10.5

تعداد دفعاتی که میخوایید کینگ به صورت متوالی و پشت هم بوست بشه مشخص کنید

10.6

تعداد دفعاتی که میخوایید کوئین به صورت متوالی و پشت هم بوست بشه مشخص کنید

10.7

تعداد دفعاتی که میخوایید واردن به صورت متوالی و پشت هم بوست بشه مشخص کنید

10.8

هرجای ربات جدول زمان بندی دیدید بدونید دارید زمان انجام اون کار بخصوص رو مشخص میکنید 

در اینجا زمانی که دوست دارید بوست ها انجام بشن رو مشخص میکنید

برای مثال میتونید بزارید ربات فقط بیسن ساعت ها 2-5 صبح بوست انجام بده و فقط تیک این ساعت ها رو بزنید

 

Attack Plan > Train Army > Options

Spoiler

 

vepiZF.jpg

 

در این قسمت تنظیمات اضافی مربوط به ساخت نیروها رو انجام میدیدم و همچنین مشخص میکنیم در زمان ساخت نیروها ربات از بازی خارج بشه یا خیر

11

با زدن این تیک از ربات درخواست میکنید تا در زمان ساخت نیروها از بازی خارج بشه اما با شرایطی که در ادامه براش مشخص میشه

پس اگر میخواهید از این امکان استفاده کنید حتما تا مورد 11.6 رو بخونید

11.1

این قسمت یکی از مهم ترین بخش هاست 

نزدن این تیک : در این حالت ربات فقط موقعی از بازی خارج میشه که شما شیلد داشته باشید

زدن تیک :  در این حالت ربات همیشه از بازی خارج میشه و فرقی نمیکنه شما شیلد داشته باشید یا نه

11.2

با زدن این تیک ربات نه تنها از کلش خارج میشه بلکه شبیه ساز رو هم میبنده * من توصیه نمیکنم استفاده کنید *

11.3

خب تا اینجا مشخص کردید ربات بره بیرون اما مشخص نکردید چه موقع بره بیرون با زدن این تیک یک زمان رندم برای بیرون رفتن ربات انتخاب میشه

یعنی الگوی رفتاری ربات در هنگام خروج از بازی  رندم میشه اما استفاده از این مورد یک زمان کمی به زمان برگشت ربات اضافه میکنه و در واقع ربات بیشتر آف میمونه

11.4

از اینجا به بعد زمان برگشت ربات به بازی رو مشخص میکنیم و با زدن این گزینه به ربات میگید دقیقا همون مقداری از بازی بیرون بمونه که طول میکشه تا نیروها ساخته بشن در واقع موقعی که نیروها توی سربازخونه برای ساخته شدن صف شدن ربات نگاه میکنه میبینه مثلا 22 دقیقه طول میکشه اگر ان گزینه رو زده باشید دقیقا 22 دقیقه از بازی بیرون میمونه

11.5 

این مورد زمان برگشت ربات به بازی رو به مقداری که براش توی قسمت 11.6 مشخص میکنید رندم میکنه

با همون مثال قبل براتون توضیح میدم اگر در مورد قبلی ربات قرار بود به اندازه ساخت نیروها یعنی دقیقا 22 دقیقه بیرون بمونه با استفاده از این مورد مورد ربات 22 دقیقه + 4 درصد  بیرون میمونه یعنی ممکنه 22 دقیقه و چند ثانیه بمونه یا ممکنه 23 دقیقه بیرون بمونه یا 23 دقیقه و خورده ای بمونه

11.6

در مثال بالا ما 22 دقیقه داشتیم این عدد چهار درصد که انتخاب کردم میشه معادل 52 ثانیه(22*4درصد) یعنی ربات یک عدد بین 1 تا 52 انتخاب میکنه و به تایم ساخت نیروها اضافه میکنه تا طبیعی تر به بازی برگرده و معلوم نشه ربات هستش ، نفهمیدید هم خیلی مهم نیست یک عدد زیر 10بدید :P والا

11.7

حتما دیدید ربات مثل بمب نیرو میسازه یعنی یک هو تاپ میکنه 30 تا بربر میسازه یا تند تند سربازخونه ها رو عوض میکنه تمام این موارد با این گزینه کنترل میشه و میشه سرعتش رو کم و زیاد کرد و بینش تاخیر انداخت ، مخصوصا سیستم های کند میتونن از این امکان استفاده کنن تا سرباز استباه ساخته نشه

متاسفانه هر ورژنی میاد و من این گزینه رو تست میکنم روی قسمت ساخت تاثیر نمیزاره یعنی ما سه قسمت داریم 1.ساخت 2.عوض کردن سربازخونه 3.پاک کردن نیروها

این اسکرول روی ساخت هیچوقت تاثیر نمیزاره و ربات مثل بمب نیرو میسازه ، امیدوارم مشکل رو حل کنن ، من عددش رو 80 اینا میدم بازم به خودتونه ، اگر روی ساخت تاثیر میذاشت انقدر زیادش میکردم تا دقیقا شبیه ساخت نیروها توسط انسان بشه

11.9

اینجا میتونید ترتیب ساخت نیروها رو مشخص کنید ، بعضیا دوست دارن اول جاینت بسازن بعضیا مثل من دوست دارن اول آرچر بسازن . دوتا نکته رو باید رعایت کنید 

اول : حتما باید مثل من همه 12 قسمت مشخص شده رو پر کنید تا بتونید تنظیمات رو ذخیره کنید 

دوم: حتما وقتی ترتیب رو مشخص کردید دکمه اپلای کردن رو بزنید تا تنظیمات ذخیره بشه و چراغ سبز رو ببینید اگر اون چراغ قرمز بود بدونید تنظیمات ذخیره نشده

11.10

همه توضیحات شبیه قسمت 11.9 هستش فقط برای نیروهای دارک دارید تنظیم میکنید

 

Attack Plan > Search & Attack > Dead Base/Active Base > Search

Spoiler

 

O3bmMG.jpg

تنظیمات قسمت دد بیس و اکتیو بیس یکی هستش پس من دد بیس یا همون مپ های متروکه با معدن های پر رو توضیح میدم و خودتون میتونید اون رو به بخش اکتیو بیس یعنی مپ هایی که صاحبشون تازه بهش سر زده تعمیم بدید چون تمامی این دو بخش یک شکل هستن

:تعریف دد بیس و اکتیو بیس از دید ربات

تعریف دد بیس ، مپ مرده ، دهکده متروکه و ... از دید ربات به این صورته که ربات میاد مقدار منابع جمع شده و خالی نشده توی چنتا از اکسیر سازها رو نگاه میکنه اگر منابع زیادی توی اون اکسیر ساز باشه اون دهکده به عنوان مپ مرده تشخیص داده میشه اما اگر خالی شده باشه یا قبلا اتک خوررده باشه و خالی شده باشه به عنوان لایو بیس ، اکتیو بیس یا مپ زنده تشخیص داده میشه

12

خلاصه توضیحات این شماره اینه که بهش دست نزنید و بزارید همین مقدار 1 تا 9999 باشه اگر اطلاعات بیشتر میخوایید ادامه بدید

این گزینه به ربات میگه از اولین سرچ به دنبال مپ مرده که متروکه هستن بگرده یعنی برای مثال اگر این عدد رو بزارید 10 تا 9999 اونوقت ربات از سرچ دهم تنظیمات پیدا کردن دد بیس ها رو وارد میکنه

یکی از مزیت های این مورد اینه که توی تنظیمات ترکیبی با قسمت اکتیو بیس میتونید توی قسمت اکتیو به ربات بگید مثلا از سرچ 150 تا 9999 دنبال بیس اکتیو بگرده برای مثال اینجا زدیم 9999-1 و توی اکتیو ها زدیم 9999-150 پس ربات از اول تا آخر دنبال مپ مرده میگرده اما از 150 مین سرچ دنبال مپ زنده و اکتیو هم میگرده

12.1

خلاصه توضیحات این شماره اینه که بهش دست نزنید

میشه برای ربات رنج کاپ تعیین کرد که مثلا فقط توی رنج کاپ 2300-1500 دنبال مپ مرده بگرده اما اگر رفت زیر این مقدار یا رفت بالای این مقدار دیگه دنبال مپ مرده نگرده ، یا مثلا بگید توی رنج 2500-0 دنبال مپ مرده بگرده و اگر رفت بالاتر دیگه با تنظیمات این قسمت کاری نداشته باشه

12.2

واقعا ندیدم کسی همچین تنظیماتی تا الان گذاشته باشه به همین دلیله که میگم استفاده نکنید ، در کل برای یک لوت معمولی نیازی به این کارا نیست

میتونید یک درصدی رو مشخص کنید که اگر درصد کمپتون از این مقدار بیشتر شد این تنظیمات هم فعال بشه با ذکر یک مثال توضیح میدم 

فرض کنید شما تنظیماتی گذاشتین که ربات با کمپ 40 درصد بره دنبال تان هال بیرون بگرده و در اصطلاح تی اچ اسنایپ کنه اما میخواهید وقتی کمپ به 80 درصد رسید به دنبال مپ مرده هم بگرده یا وقتی کمپ 100 درصد شد دنبال مپ های زنده هم بگرده یعنی این درصد ها باعث فعال شدن قسمت های مختلف سرچ بشه

12.3

این مورد خیلی مهمه

با زدن تیک هر کدوم از هیروها  ربات منتظر اون هیرو میمونه یعنی حتی درصورت فول شدن نیروها اتک نمیره و صبر میکنه تا اون هیروی تیک خورده در دسترس  قرار بگیره

برای مثال اگر تیک کوئین رو زده باشید اما یادتون بره و فرداش کوئین رو آپگرید کنید چون کوئین نمیتونه توی اتک شرکت کنه ربات منتظر میمونه تا کوئین در دسترس قرار بگیره حالا ممکنه کوئین چند روز توی آپگرید بمونه!!! این موقعه هستش که شما تعجب میکنید و میگید این که تا دیروز اتک میرفت چرا دیگه اتک نمیره

پس من توصیه میکنم اگر خییییییییییلی کاپ براتون مهمه تیک این گزینه رو بزنید یا همینشه حواستون به آپگرید هاتون باشه

12.4

دقیقا تمام مواردی که توی شماره 11.3 گفتم برای اسپل ها در این شما صادقه یعنی تا اسپل ها آماده نشن ربات اتک نمیره پس اگر نمیدونید دارید چیکار میکنید تیک این گزینه رو نزنید

12.5

توی این قسمت مقدار مواردی که دوست دارید بنویسید

 اول : قسمت گلد و اکسیر رو توضیح میدم که شامل سه حالته
G and E

هم مقدار گلد و هم مقدار اکسیر ، یعنی ربات به بیس هایی حمله کنه که گلد و اکسیرشون از مقدار تعیین شده بیشتره
برای مثال من تنظیمات رو گذاشتم به بیس هایی حمله کنه که گلدشون بیشتر از 200 هزار باشه و اکسیرشون از 200 بیشتر باشه
G+E

اینجا ربات مجموع گلد و اکسیر رو در نظر میگیره
یعنی میتونید عدد 400 هزار رو بدید ، ربات مجموع اکسیر و گلدی که برای غارت گذاشته شده رو در نظر میگیره حالا ممکنه این 400 هزار متشکل از 300 هزار گلد باشه و 100 هزار اکسیر یا برعکس یا هر ترکیب دیگه ای
G or E

این که دیگه مشخصه ( یا ) گلدش بیشتر  از مقدار مشخص شده باشه( یا ) اکسیرش ، این مورد خیلی استفاده نداره اما اگر بخوایید هست
دوم : دارک
شاید این مورد براتون بی معنی باشه و بگید مگه میشه کسی برای سرچ دارک تعیین کنه؟ خب جوابش واضح هستش بله ، خیلی از مودها هستن که به خاطر زدن دارک معروف هستن
برای مثال یک فرد تان 9 میاد به ربات میگه 12 تا جاینت و 5 والبریکر و چنتا والکری و ویز و غیره بسازه و به مپ های زنده اتک یک طرفه بزنه یا با سی اس وی اتک بزنه خب مشخصه وقتی همه این نیروها رو به علاوه هیروها از یک طرف بریزی دارک یک تان هشتی رو راحت میشه زد( خیلی هم کیف میده ) پس اینجا حداقل مقدار رو میدن که یک سودی براشون داشته باشه

کاپ :
کسایی که برای افزایش تروفی ( کاپ ) از ربات استفاده میکنن بسته به لول نیروهاشون اتک یک طرفه یا چهار طرفه میزنن اما خب باید طوری باشه که اون یک ستاره یا دو ستاره ای که میگیرید تعداد کاپ خوبی هم بده توی این قسمت (حداقل کاپی که مدافع به شما میده)  برای حمله مشخص میشه
مثلا اگر به کسی که 19 تا کاپ میده حمله کنید و یک ستاره بگیرید به شما یک سوم اون کاپ رو میده یعنی شیش تا

12.6

خلاصه بگم احتمال اینکه تنظیمات این قسمت عالی کار نکنه و سوتی  بده هست پس سعی کنید تا جایی که میشه استفاده نکنید در هر صورت من توضیحاتش رو مینویسم 

توی این قسمت میتونید یک فیلتر تعیین کنید که ربات به مپ های ضعیفتر حمله کنه برای مثال اگر شما عدد جلوی اینفرنو رو 2 بزارید ربات به مپ هایی با اینفرنو 3 اتک نمیده ، اگر عدد جلوی مرتار رو بزارید 4 دیگه به مپ هایی با مرتار 5و بالاتر اتک نمیده 

12.7

خب شما تا اینجا برای ربات کلی شرط گذاشتید که به کی حمله بکنه و به کی حمله نکنه ، با زدن تیک این گزینه اگر هر مپی پپیدا بشه که فقط یکی از گزینه های بالا رو داشته باشه توسط ربات مورد حمله قرار میگیره برای مثال شما تعیین کردید 200 هزار گلد و اکسیر و 3000 دارک  و 20 تا کاپ ، ربات اگر یک مپ پیدا کنه که فقط 20 تا کاپ بده حمله میکنه و دیگه اون مقدار گلد و اکسیر رو در نظر نمیگیره

 

Attack Plan > Search & Attack > Dead Base/Active Base > Attack > Standard Attack

Spoiler

 

isMWoG.jpg

13

با باز شدن این منوی آبشاری سه گزینه در اختیار شما قرار خواهد گرفت با انتخاب هر کدوم از این موارد شکل سمت راست هم دستخوش تغییراتی خواهد شد

Standard Attack

تقریبا میشه گفت رندم ترین حالت اتک ربات همین اتک استاندارد هستش توی این حالت میتونید نوع ریختن نیروها و ... رو مشخص کنید که از شماره 13.1 به بعد توضیح میدم

Scripted Attack 

توی این ربات اسکریپت ها یک سری فایل هستن که با نام سی اس وی شناخته میشن این فایل یک فایل متنی سادست که توش یک سری دستورالعمل ها نوشته شده و به ربات میگه چه نیرویی و چه اسپلی بندازه و کجا و چطوری بریزه ، خلاصه اینکه تمام کارهایی که ربات میخواد بعد از پیدا کردن حریف مورد نظر موقع حمله انجام بده رو مدیریت میکنه ، استفادشت خیلی سادست شما باید اون فایل سی اس وی رو بگیرید و توی پوشه ای با همین نام در داخل ربات بریزید و از این قسمت انتخابش کنید این مورد توی بخش 14 توضیح داده میشه

Milking Attack

حتما دیدید موقعی که دارن گاوی یا گوسفندی رو میدوشن اون موقدار شیری که هر دفعه از بدنش خارج میشه کمه اما در آخر یک سطل بزرگ شیر جمع میشه کارکرد این اتک هم دقیقا شبیه همین شیرو دوشی هستش و به همین دلیل بهش میگن میلکینگ ، این نوع اتک معمولا در زمانی که بوست یک جم میاد خیلی استفاده میشه یا اوایلی که تان 11 اومده بود و دد بیس کم بود افرادی که رفته بودن تان 11 از این نوع اتک استفاده میکردن ، درحال حاضر استفاده چندانی نداره بچز در موقعیت های خاص ، نوع اتکش هم با کمپی پر از گوبلین انجام میشه  اطلاعات بیشتر هم گوگل در اختیارتون میزاره این مورد توی بخش 15 توضیح داده میشه

13.1

توی این منوی آبشاری چند گزینه میبینید که به صورت پیش فرض در ربات قرار داده شدن 

حالت دیفالت:توی این حالت ربات شروع میکنه نیروها رو بدون دستور عمل خاصی میریزه

حالت بارچ/بم/بگ:بارچ به بربر+ آرچر میگن و بم به بربر+ آرچر + مینیون و بگ به بربر و آرچر و گوبلین ، پایه اصلی این اتکها به ترتیب ریختن بربر و آرچر و گوبلین یا مینیون هستش

حالت جی بارچ: جی بارچ مخفف ترکیب جاینت+بربر+آرچر هستش و نوع اتکش به این صورته که اول جاینت میریزه که کتک خور بشن بعد بربر و آرچر رو میریزه که قشنگ دور مپ مرده رو خالی کنن

13.2

توی این قسمت میتونید مشخص کنید از یک یا چند طرف به بیس مورد نظر حمله بشه . گزینه هایی که دارید اتک های یک ، دو ، سه و چهار طرفه هستش

معمولا اتک های چهار طرفه برای حمله به بیس های مرده و اتک های یک یا دو طرفه برای حمله به بیس های زنده استفاده میشدن اما الان برای زدن بیس های زنده بهتره از سی اس وی یا اسکریپت ها استفاده کنید

13.3
دیلی یونیت
دیپلوی کردن یا ریختن نیروها هستش مثلا اگر این گزینه رو یک بزارید ربات به صورت رگباری نیرو خالی میکنه ، هر چی این عدد بیشتر باشه تاخیر بین افتادن آرچر اول و دوم بیشتر میشه
ویو تروپ ها هم فاصله بین موج های نیروهایی که ریخته میشه هستش یعنی فاصله بین تعویض جاینت با بربر یا بربر با آرچر وغیره

13.4
با استفاده از این گزینه تاخیر بین ریختن نیروها و عوض کردن نیروها از جاینت به بربر و ... به صورت رندم میشه پس ممکنه ربات با سرعت بالا نیرو بریزه ممکنه باسرعت پایین بریزه این قسمت معمولا برای جلوگیری از شناسایی ربات هستش وگرنه ربات هرچی سریعتر نیرو خالی کنه بهتر هستش

13.5
حتما موقع سرچ دیدید که یک حاشیه قرمز دور مپ حریف و به فاصله یک کاشی از هر ساختمون وجود داره اگر این گزینه رو فعال کرده باشید نیروها به صورت هوشمند نزدیک اون خط ریخته میشن
اما اگر این گزینه رو نزده باشید نیروها از حاشیه چمنی مپ ( قسمتی که کاشی نیست ) ریخته میشن که خیلی واضحه اتک توسط ربات زده میشه
13.6
اینجا دو حالت داریم
Side then Troops :  
اگر نیروی شما بارچ و اتک چهار طرفه باشه و همچنین روی این حالت باشید ربات اول به هر چهار طرف بربر میریزه بعد سوییچ میکنه روی آرچر و چهار طرف آرچر میریزه و این کار رو تکرار میکنه یعنی اولویت با جهت ها هستش
Troops then side :
توی این حالت ربات یک طرف رو میگیره و بربر و آرچرش رو میریزه بعد جهت رو عوض میکنه و توی اون جهت هم بربر و آرچرش رو میریزه یعنی اولویت با ترکیب نیرو هستش
13.7
با زدن تیک هر کدوم از کالکتورها یا دریل ، همه نیروها نزدیک اون کالکتور یا دریل خالی میشن 

13.8
این قسمت معمولا روی استفاده از همه نیروها باید گذاشته بشه اگر این مورد رو روی هر کدوم از حالت های دیگه بزارید فقط همون نیروهایی که گذاشتید استفاده میشن و ربات بقیه نیروها رو استفاده نمیکنه
برای مثال اگر جاینت بارچ داشته باشید و اون حالت روی بارچ باشه از جاینت ها استفاده نمیشه

13.9

خیلی سادست ، اگر میخوایید از هیرو ها یا کلن کستل استفاده کنید تیکشون رو میزنید
13.10

فرض کنید ربات مپ مورد نظر رو پیدا کرده و میخواد اتک بده اما تانهال یک گوشه هستش و بیرونه این گزینه به ربات میگه اول تان هال رو با یک سری نیروی خورد بزنه بعد بره سراغ اتک اصلی ، منم میدونم الان دیگه خیلی تان گیر نمیاد اما قبلا به وفور یافت میشد

عدد: اگر این عدد 2 باشه ربات تانهالی رو بیرون حساب میکنه که حداثر دو کاشی با حاشیه مپ فاصله داشته باشن یعنی اگر اون تان سه کاشی فاصله داشته باشه ربات کاری باهاش نداره

میتونید ترکیب نیرویی که برای زدن تان بیرون قبل از اتک اصلی استفاده بشه رو مشخص کنید

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Edited by Meysam
  • Like 2
  • Upvote 12

Share this post


Link to post
Share on other sites

سلام دمت گرم خسنه نباشی.کاش اول از همه قسم اتک ادو. رو توضیح میدادی که سخترین قسمت اونجاست.راست اگه تونستی اموزش رو به صورت پی دی اف هم بزار/ممنون.خسته نباشی

Share this post


Link to post
Share on other sites

سلام

عالیه خسته نباشید

اگر اجازه دادید بعد اتمام اموزش بصورت فایل سی اچ ام بسازمش کنار ربات فارسی؟ البتخ اموزش به اسم خودتون

سلام خواهش میکنم کاری نکردم

تشکر از شما و همه دوستان که لطف دارن

من هیچ مشکلی با کپی شدن این مطالب یا استفاده کردنش ندارم و کلا آزاده

فقط میخواستم آخر آموزش بگم اگر مقدوره و خواستن منبع رو درج کنن همینجا رو ذکر کنن تا کسایی که مطالب رو میخونن با این انجمن آشنا بشن

این میتونه یک حداقل احترامی برای کسایی که این ربات رو ساختن و منی که دارم روی آموزش وقت میزارم باشه و یک جورایی با یک تیر دو نشون میشه

دیگه شما زودتر پرسیدید :D

  • Like 1
  • Upvote 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

دوستان میتونین از دکمه تشکر هم استفاده کنین به جای نوشتن تشکر

اگه سوال داشتید فقط بنویسید

  • Upvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

با تشکر از این که وقت گذاشتین

وقتی بکگراند رو فعال کنیم و با نرم افزاری بخواهیم کار کنیم که نیاز به کلیک و اسکرول متوالی داشته باشه مشکلی برای ربات که در بکگراند اجرا میشه پیش نمیاد؟

Share this post


Link to post
Share on other sites

خواهش میکنم

نه تا وقتی ربات ارور نده( ارورهایی که موقع سرچ میده به خاطر نت خوبمون یا ارور های معمول سوپرسل که استراحت های چهار ساعته رو شامل میشه ) معمولا مشکلی براش پیش نمیاد

اما نمیتونید توی این حالت بازی کنید چون ربات رو متوقف میکنه

اگر میخوایید خیلی با سیستم کار کنید و سیستم خوبی دارید بهتره مجازی ساز وی ام ور نصب کنید و ربات رو داخل اون اجرا کنید تا کلا هیچ کاری با کارای اصلیتون نداشته باشه

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×